|
|
(Nije prikazano 6 međuinačica 2 suradnika) |
Redak 8: |
Redak 8: |
| |} | | |} |
| | | |
− | == Natječaj za najbolje tekstove iz života knjižničara i knjižnica ==
| |
− | '''Uredništvo portala [http://www.Knjiznice.info Knjiznice.info] raspisuje natječaj za najbolje tekstove iz života knjižničara i knjižnica.'''<br>
| |
− | U obzir dolaze kraće priče, pripovijetke i crtice (do 4 kartice teksta), dakle izmišljeni ili stvarni događaji vezani uz knjižničare i knjižnice.<br>
| |
− | Najbolje učitane radove objavit ćemo koncem godine u zajedničkoj zbirci tekstova.<br>
| |
− | Registrirajte se na portal i objavljujte svoje uratke na zadanu temu do 30. studenoga 2010. godine, s punim imenom ili pod pseudonimom.<br>
| |
− | Sretno!<br>
| |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 13:35, 26. veljače 2010. (CET)
| |
| | | |
− | == Virtualni okrugli stol: '''Obrazovni sadržaji na Internetu''' ==
| |
− | Pozivamo Vas<br>
| |
− | na sudjelovanje i raspravu u virtualnom okruglom stolu '''Obrazovni sadržaji na Internetu'''
| |
− | koji će se održati '''04. 02. 2010. od 10 - 12 sati''' u zgradi SRCA (Josipa Marohnića bb)
| |
− | te '''putem Interneta i servisa Microsoft Office Live Meeting'''.<br>
| |
| | | |
− | Uvodničari:<br>
| + | == 3. okrugli stol za školske knjižnice "Školska knjižnica u multikulturalnom okruženju" == |
− | Snežana Trifunović: '''Besplatni obrazovni sadržaji na internetu'''<br>
| + | Održat će se u Daruvaru u prostoru Češke osnovne škole Jana Amosa Komenskog (Masarykova 5, Daruvar), 19. lipnja 2012. godine.<br> |
− | Saida Deljac: '''Analiza kvalitete izvorišta sadržaja u pripremi nastave i samostalnom radu učenika'''<br>
| + | Okrugli stol organizira Sekcija za školske knjižnice Hrvatskog knjižničarskoga društva u suorganizaciji sa Društvom knjižničara Bilogore, Podravine i Kalničnog prigorja, Češkom osnovnom školom Jana Amosa Komenskog te Pučke knjižnice i čitaonice Daruvar.<br> |
− | '''Moderator: mr. sc. Ivana Turčić Prstačić''' <br>
| + | [http://www.hkdrustvo.hr/clanovi/alib/datoteke/file/1_obavijestDaruvar.pdf 1. obavijest]<br> |
− | '''Cilj''': Odrediti temeljne kriterije za odabir kvalitetnog obrazovnog sadržaja na Internetu, prepoznati dobar, pouzdan i točan obrazovni/informativni sadržaj i razlikovati ga od sadržaja koji nije takav.<br>
| + | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 21:22, 7. travnja 2012. (CEST) |
− | Okrugli stol se održava u organizaciji Microsofta Hrvatska, Microsoft Software d.o.o iz Srb ije, Agencije za odgoj i obrazovanje, Sveučilišnog računskog centra Srce i tvrtke Aquilonis.<br>
| + | |
| | | |
− | Za sudjelovanje putem Interneta dovoljno je kliknuti na:
| + | == INTERLIBER - Okrugli stol: Lektira, pomoć ili "odmoć" u poticanju čitanja == |
− | [https://www.livemeeting.com/cc/mspp/join?id=virtualni+okrugli+stol+2&role=attend&pw=Participant livemeeting.com]<br>
| + | Već tradicionalni okrugli stol petkom na Interliberu, ove godine na temu Lektira, pomoć ili "odmoć" u poticanju čitanja održat će se 11. studenog 2011. na otvorenoj pozornici paviljona 6 od 14.00 do 15.00 sati.<br> |
− | Bit će potrebno upisati i sljedeće podatke prilikom uključivanja:<br>
| + | |
− | Meeting ID: virtualni okrugli stol 2 <br>
| + | |
− | Attendee Entry Code: Participant<br>
| + | |
− | Za sudjelovanje uživo, lijepo molimo da svoj dolazak na SRCE najavite na webinars@aquilonis.hr.
| + | |
− | Tim zajednice „Suradnici u učenju“<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 19:10, 2. veljače 2010. (CET)
| + | |
| | | |
− | == Webinar: Microsoft Office Word 2007, 1. dio ==
| + | Odnos učenika prema lektiri je tema o kojoj svaki školski knjižničar, već prema prirodi posla, ima svoje mišljenje i iskustvo. Rezultati istraživanja PISA projekta Hrvatska potaknuli su mnoge rasprave, jedna od njih je i preispitivanje uloge lektire u razvoju čitateljskih kompetencija učenika. Cilj skupa je artikulirati stavove struke i potaknuti pozitivne promjene u odabiru lektirnih naslova, pristupu lektiri i, naravno, promicanju čitanja.<br> |
− | Pozivamo vas da se pridružite svojim kolegicama i kolegama u webinaru „Microsoft Office Word 2007, 1. dio" koji će se održati '''u petak, 29. 1. 2010. u 18.30 sati'''.<br>
| + | |
− | Webinar će '''voditi Silvio Šagovac, Microsoft Student Partner.'''<br>
| + | |
− | O webinaru:<br>
| + | |
− | „Microsoft Office Word 2007, 1. dio"<br>
| + | |
− | Ukoliko još uvijek niste upoznali Word 2007, sad je pravo vrijeme za to. Pridružite nam se u webinaru i saznajte kako izgleda novo sučelje ovoga alata, kako ćete se najlakše sna= 4�i u njemu i olakšati i ubrzati svoj rad. Ukoliko koristite Word 2007, provjerite znate li baš sve o njemu.<br>
| + | |
− | Ponudit ćemo vam niz savjeta za što efikasnije korištenje ovoga alata, pogotovo o uporabi tipkovničkih kratica za rad. Dio vremena posvetit ćemo upoznavanju i objašnjenju sučelja Worda 2007 koje se u mnogo čemu razlikuje od prethodnih, ali je zadržalo i podosta sličnosti. <br>
| + | |
− | Želite li saznati kako urediti dokument koji ćete koristiti kao svoju dokumentaciju ili službeni materij al, uključite se u webinar i riješite svih nedoumica.<br>
| + | |
| | | |
− | Sve informacije potrebne za uključenje pronaći ćete na portalu www.ucitelji.org, na stranici Webinari (poveznica).<br>
| + | O obaveznoj školskoj lektiri, odabiru naslova, pristupu i obradi školske lektire na okruglom stolu govorit će: književnica i dugogodišnja urednica Modre Laste Željka Horvat Vukelja, književnik i književni teoretičar prof. dr. sc. Pavao Pavličić, teoretičarka književnosti za djecu i mlade prof. dr. sc. Dubravka Težak, predstavnica i članica Malog vijeća Društva profesora hrvatskog jezika prof. savjetnik Marina Čubrić i predstavnica PISA projekta Hrvatska Ana Markočić Dekanić. Moderatorica okruglog stola je Vanja Jurilj, predsjednica Hrvatske udruge školskih knjižničara.<br> |
− | Svi se webinari odvijaju u okviru programa ''Učimo zajedno''.<br>
| + | |
− | Veselimo se vašem sudjelovanju.<br>
| + | |
− | Tim zajednice „Suradnici u učenju“<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 11:50, 28. siječnja 2010. (CET)
| + | |
| | | |
− | == Dobra knjiga 2009. ==
| + | Na skup su pozvani knjižničari osnovnih i srednjih škola, predstavnici učenika, kao i predstavnici ustanova koje se bave školskim knjižničarstvom.<br> |
− | [[Slika:Dobra knjiga 2009 copy.jpg|thumb]]
| + | Vanja Jurilj, dipl. knjiž. predsjednica<br> |
− | Unatoč navodno lošoj izdavačkoj godini koja je za nama ili baš zbog takve Nje, dođite čuti što bi naši gosti izdvojili kao best of 2009., i/ili dođite reći što biste vi...<br>
| + | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 16:41, 8. studenog 2011. (CET) |
− | Očekujemo čuti nešto što već nismo sreli u top listama kojima smo zasipani sa svih strana..
| + | |
− | Valjda će iskopati neko vrijedno djelce koje nema iza sebe jaku mašineriju marketinga..<br>
| + | |
− | Dođite i/ili proslijedite onima koje bi moglo zanimati.<br>
| + | |
− | Lijep pozdrav,<br>
| + | |
− | Verena<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 10:04, 26. siječnja 2010. (CET) | + | |
| | | |
− | == Mali FAK off1 == | + | == 2. OKRUGLI STOL ZA ŠKOLSKE KNJIŽNICE== |
− | [[Slika:Mali fak off copy.jpg|thumb]]
| + | '''Bjelovar, Gimnazija Bjelovar, 21. listopada 2011.'''<br> |
− | Glasna čitanja - onih koji još ništa nisu uspjeli ukoričiti te su samim time neafirmirani, ili su uspjeli, ali im se svodi na isto - i dalje su neafirmirani.<br>
| + | '''EU FONDOVI I ŠKOLSKE KNJIŽNICE '''<br> |
− | A možda pišu zanimljivije od..<br>
| + | '''TEMA''': financiranje i stručno usavršavanje koje nam omogućuju EU fondovi<br> |
− | Tko ne čuje, neće znati.<br>
| + | '''Organizatori''': Sekcija za školske knjižnice: Komisija za srednjoškolske knjižnice (HKD) i Komisija za osnovnoškolske knjižnice (HKD)<br> |
− | Dođite i/ili pošaljite one koje prepoznajete u prvoj rečenici..<br>
| + | |
− | Verena<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 10:04, 26. siječnja 2010. (CET)
| + | |
| | | |
− | == Webinar '''Kako pristupamo pogreškama''' == | + | |
− | Pozivamo vas da se pridružite svojim kolegicama i kolegama u webinaru „Kako pristupamo pogreškama?“ koji će se održati '''u četvrtak, 21. 1. 2010. u 18.30 sati'''.<br>
| + | == 10. okrugli stol o pokretnim knjižnicama i 4. festival hrvatskih bibliobusa "OD KOČIJE DO SUVREMENOG BIBLIOBUSA" == |
− | '''Webinar će voditi Sanja Antoliš, profesorica matematike'''.<br>
| + | |
− | O webinaru:<br>
| + | |
− | „Kako pristupamo pogreškama?“ <br>
| + | |
− | Kakav je naš odnos prema pogreškama? Postoje li različite vrste pogrešaka? Treba li ih uvijek izbjegavati, a ako se već dogode - pokušati prikriti? Može li pogreška biti pokretač učenja? Uče li svi iz svojih pogrešaka na isti način? <br>
| + | |
− | Na ova i slična pitanja pokušat ćemo odgovoriti u ovome webinaru. <br>
| + | |
− | Posebno ćemo se osvrnuti na pogreške u svijetu rada i u nastavi, na „korisne“ pogreške, metodu učenja pomoću pokušaja i pogrešaka kao i na način njihova ispravljanja. Prezentirat ćemo i neke od metoda rada s pogreškama, tj. primjere iz nastavne prakse.<br>
| + | |
− | www.ucitelji.org, na stranici Webinari (poveznica).<br>
| + | |
− | Svi se webinari odvijaju u okviru programa ''Učimo zajedno''.<br>
| + | |
− | Veselimo se vašem sudjelovanju .<br>
| + | |
− | Tim zajednice „Suradnici u učenju“<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 19:41, 19. siječnja 2010. (CET)
| + | |
| | | |
− | == Webinari 8. - 10. 12. 2009. ==
| + | '''Karlovac, Gradska knjižnica "Ivan Goran Kovačić"'''<br> |
− | Pozivamo vas da se pridružite svojim kolegicama i kolegama u webinarima:<br>
| + | '''15. travnja 2011.'''<br> |
− | „'''Učenje među učiteljima i kritički prijatelj“, utorak, 8. 12. 2009. u 18.30 sati'''<br>
| + | |
− | „'''Povrede prava djece u procesu praćenja i vrjednovanja učenika“, srijeda, 9. 12. 2009. u 12 .30 sati'''<br>
| + | |
− | „'''Videokonferencije u osnovnim školama - primjer dobre prakse“, četvrtak, 10. 12. 2009. u 18.30 sati''' <br>
| + | |
| | | |
− | '''1. „Učenje među učiteljima i kritički prijatelj“, utorak, 8. 12. 2009. u 18.30 sati'''<br>
| |
− | U webinaru će se govoriti o kvaliteti poučavanja kao odlučujućem faktoru uspješnosti obrazovnih sustava zemalja čiji učenici postižu najbolje rezultate u svijetu. Britanac McKinsey i njegovi savjetnici, autori studije „Kako najuspješniji svjetski školski sustavi pos taju vrhunski“, zaključuju da iskustva najboljih sustava sugeriraju tri najvažnije aktivnosti:<br>
| |
− | 1. Postići da pravi ljudi postanu učitelji.<br>
| |
− | 2. Omogućiti njihov razvoj u učinkovite poučavatelje.<br>
| |
− | 3. Osigurati da sustav svakom djetetu može pružiti najbolju moguću nastavu.<br>
| |
− | U predavanju ćemo se posebno osvrnuti na mogućnost da nastavnici uče jedni od drugih, izgrade mrežu u kojoj mogu izmjenjivati iskustva te na njihov razvoj u učinkovite poučavatelje. Bit će riječi i o ulozi kritičkog prijatelja. <br>
| |
− | '''Webinar će voditi Snježana Pavić, učitelj mentor, profesorica engleskog jezika.'''<br>
| |
− | Sve informacije potrebne za uključenje pronaći ćete na portalu www.ucitelji.org, na stranici Webinari (poveznica).<br>
| |
| | | |
− | '''2. „Povrede prava djece u procesu praćenja i vrjednovanja učenika“, srijeda , 9. 12. 2009. u 12.30 sati'''
| + | Cilj je skupa „Od kočije do suvremenog bibliobusa“ predstaviti nastanak, razvoj i današnji značaj pokretnih knjižnica - bibliobusa u Hrvatskoj, a ujedno proslaviti i veliki jubilej pokretne knjižnice u Karlovcu koja bilježi svoje početke još od davne 1911. godine. |
− | Praćenje i vrjednovanje učenika vrlo je važan segment odgojno-obrazovnog procesa. Za mnoge učitelje predstavlja najteži dio posla i ne odvija se, nažalost, uvijek u najboljem interesu djeteta. Prema podacima Ureda pravobraniteljice za djecu, upravo u procesu praćenja i vrjednovanja učenika dolazi do niza povreda prava djece. U ovom webinaru govorit će se o tim povredama i posljedicama koje ostavljaju na djetetu. Istaknut će se propisi koji reguliraju ovo područje, elementi praćenja i vrjednovanja te najčešći razlozi zbog kojih dolazi do povreda prava djece.<br>
| + | |
− | '''Webinar će voditi Ana Pezo, prof. pedagogije, savjetnica pravobraniteljice za djecu.'''<br>
| + | |
− | Sve informacije potrebne za uključenje pronaći ćete na portalu www.ucitelji.org, na stranici Webinari (poveznica).<br>
| + | |
| | | |
− | '''3. „Videokonferencije u osnovnim školama - primjer dobre prakse“, četvrtak, 10. 12. 2009. u 18.30 sati'''<br> | + | '''PROGRAM'''<br> |
− | Učenici vole sudjelovati u raznim oblicima međunarodne suradnje. Upoznaju nove zemlje, običaje, gradove i, ono najvažnije, svoje vršnjake. Nije lako, a ni jeftino organizirati učenička putovanja koja bi im izuzetno dobro došla i bila sjajna nadogradnja sadr žajima koje uče u školi. Mogu li se učenici jeftinije i drugačije ipak upoznati s vršnjacima iz drugih zemalja? Mogu - preko žice.<br>
| + | |
− | Pojam videokonferencije se često veže uz posao i politiku, a vrlo rijetko uz učenike, pogotovo uz učenike osnovne škole. Ipak, i učenici mogu održati videokonferenciju, a kada održe prvu, samo je pitanje vremena kada će krenuti ostale. <br>
| + | |
− | Suradnja jednog razrednog odjela s vršnjačkim odjelom bilo gdje u svijetu - neprocjenjivo je iskustvo. Već i dopisivanje pomoću elektronske pošte s, primjerice, odjelom u Los Angelesu, veliko je iskustvo. Može se krenuti i korak dalje.<br>
| + | |
− | Održavanje videokonferencije i pričanje „uživo“ djeci je izniman događaj nakon čega dolazi do još veće povezanosti učenika s jednog i drugog kraja žice: često dolazi i do zajedničkih pr ojekata, međusobnih posjeta pa i dugogodišnjih prijateljstava nakon što učenici već napuste školu.<br>
| + | |
− | U pripremi za videokonferenciju učitelj/ica će sadržaje povezati s Nastavnim planom i programom te tako na vrlo inventivan i suvremen način obrađivati propisane sadržaje.<br>
| + | |
− | Sjajno, zar ne?<br>
| + | |
− | U ovom webinaru bit će prikazani primjeri dobre prakse - sažeti primjeri videokonferencija Osnovne škole Horvati s odjelima u Francuskoj i Kini (Hong Kong).<br>
| + | |
− | '''Webinar će voditi Suzana Delić, dipl. učitelj mentor iz Osnovne škole Horvati u Zagrebu.'''<br>
| + | |
− | Sve informacije potrebne za uključenje pronaći ćete na portalu www.ucitelji.org, na stranici Webinari (poveznica).<br>
| + | |
| | | |
− | Svi se webinari odvijaju u okviru programa ''Učimo zajedno''.<br>
| + | '''09,30 - 10,00 h OKUPLJANJE'''<br> |
− | Veselimo se vašem sudjelovanju.<br>
| + | - parkiranje bibliobusa na parkiralištu Knjižnice, Ulica Lj. Šestića 1<br> |
− | Tim zajednice „Suradnici u učenju“<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 16:37, 6. prosinca 2009. (CET)
| + | |
− | == Radionice Programa za cjeloživotno učenje i programa Mladi na djelu - prijenos uživo ==
| + | |
− | '''Agencija za mobilnost i programe Europske unije organizira radionice Programa za cjeloživotno učenje i programa Mladi na djelu u u utorak 8. prosinca 2009., a prijenos uživo tih radionica putem interneta organizira zajednica „Suradnici u učenju“.'''<br>
| + | |
− | Program Mladi na djelu najveći je program Europske unije namijenjen mladima i osobama koje rade s mladima u području neformalnog učenja. Ovaj program predstavlja ključni instrument za aktivno uključivanje mladih u društvo, jačanje osjećaja europskog građanstva i tolerancije, usvajanje novih znanja i vještina te razvoj multikulturalnosti.<br>
| + | |
− | Radionicu iz tog programa - '''Osposobljavanje i umrežavanje te Demokratski projekti mladih prenosimo uživo 8. prosinca 2009. od 11 do 15 sati.'''<br>
| + | |
− | Za ulazak u ''prostoriju'' s prijenosom radionice (webinara) slijedite ovu poveznicu: https://www.livemeeting.com/cc/usergroups/join?id=AMPEU1&role=attend&pw=Djelo123<br>
| + | |
− | Za spajanje u webinar možda će vam biti potrebni sljedeći podaci:<br>
| + | |
− | Meeting ID: AMPEU1<br>
| + | |
− | Entry Code: Djelo123<br>
| + | |
− | Location: https://www.livemeeting.com/cc/usergroups<br>
| + | |
− |
| + | |
− | '''Program za cjeloživotno učenje''' vodeći je program Europske komisije usmjeren na sve razine obrazovanja i stručnog usavršavanja, Program omogućuje usavršavanje i usvajanje novih znanja i vještina, dijeljenje iskustava te razvoj inovacija diljem Europske unije svim sudionicima obrazovnog procesa -učenicima, nastavnicima, ravnateljima, profesorima, studentima, andragozima, zaposlenima i nezaposlenima te donositeljima odluka u obrazovanju uz dodjelu financijske potpore od strane Agencije.<br>
| + | |
− | '''Radionicu iz tog programa - Comenius prenosimo uživo 8. prosinca 2009. od 15.30 do 18.30 sati.'''<br>
| + | |
− | Za ulazak u prostoriju s prijenosom radionice (webinara) slijedite ovu poveznicu:<br>
| + | |
− | https://www.livemeeting.com/cc/usergroups/join?id=AMPEU2&role=attend&pw=Usavr123<br>
| + | |
− | Za spajanje u webinar možda će vam biti potrebni sljedeći podaci:<br>
| + | |
− | Meeting ID: AMPEU2 <br>
| + | |
− | Entry Code: Usavr123 <br>
| + | |
− | Location: https://www.livemeeting.com/cc/usergroups<br>
| + | |
− | Veselimo se vašem sudjelovanju.<br>
| + | |
− | Tim zajednice „Suradnici u učenju“<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 18:22, 2. prosinca 2009. (CET)
| + | |
− | == Webinar '''Kako ostvariti međunarodnu suradnju u osnovnoj školi?'''==
| + | |
− | Održat će se u ponedjeljak, 7. 12. 2009. u 18.30 sati.<br>
| + | |
− | Može li se već u osnovnoj školi ostvariti kvalitetna međunarodna suradnja između učenika? Jesu li učenici, pogotovo u razrednoj nastavi, premali za tako nešto? Imaju li škole tehničke uvjete i potrebna znanja? Gdje početi i kome se obratiti?
| + | |
− | Mogućnosti su neograničene, potrebni su samo dobra volja učiteljice/učitelja, zainteresirani učenici (kojih, vjerujte, sigurno neće nedostajati) i računalo s pristupom internetu i - svijet će vam biti na dlanu.<br>
| + | |
− | U ovom webinaru bit će riječi o portalu ePals za dopisivanje s razrednim odjelima iz cijeloga svijeta, o videokonferencijama koje mogu provesti i učenici od 8, 9 godina, projektima s razrednim odjelima u drugim zemljama koji mogu trajati cijelu školsku godinu, programu Comenius, o suradnji dviju škola i međusobnom posjetu, izradi zajedničkog bloga dviju škola iz dvije zemlje itd.
| + | |
− | Ne treba ni reći s koliko veselja učenici pristupaju ovim aktivnostima, a u isto vrijeme nisu ni svjesni da cijelo vrijeme provode učeći. Suradnja često ne ostaje samo preko žice, već se učenici i posjećuju. I onda kažu da računalo otuđuje ljude!<br>
| + | |
− | izvor:Tim zajednice „Suradnici u učenju“<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 14:24, 30. studenog 2009. (CET)
| + | |
| | | |
− | == Webinar '''Partnerstvo škole, roditelja i lokalne zajednice u zaštiti prava i interesa djece''' ==
| |
− | Održat će se u četvrtak, 3. 12. 2009. u 12.30 sati, a vodit će ga '''Ana Pezo''',prof. pedagogije, savjetnica pravobraniteljice za djecu.<br>
| |
− | Partnerstvo roditelja, škole i lokalne zajednice važan je čimbenik u sveobuhvatnoj i pravovremenoj zaštiti djece. Osim za dijete, suradnja je značajna i za roditelje, učitelje i druge subjekte koji sudjeluju u zaštiti prava i interesa djece. Veliki broj povreda prava djece proizlazi iz nepravovremene reakcije te izostanka komunikacije između roditelja, škole i institucija u lokalnoj zajednici. Često se susreće i problem prebacivanja odgovornosti s jednog subjekta na drugi. U takvim situacijama se zaboravlja primarni problem - povreda djeteta jer je u fokusu međusobno okrivljavanje pa dijete doživljava povrede i od strane onih koji bi ga trebali zaštititi. Neosporno je da bi se veliki broj povreda prava djece mogao spriječiti boljom suradnjom. Stoga će se u ovom webinaru govoriti o ulogama i ovlastima subjekata koji sudjeluju u zaštiti prava i interesa djece, a istaknut će se i elementi koji utječu na kvalitetu suradnje te posljedice nedostatne suradnje.<br>
| |
− | izvor:Tim zajednice „Suradnici u učenju“<br>
| |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 14:24, 30. studenog 2009. (CET)
| |
− | == Međunarodni dan dramskog odgoja, 27. studeni ==
| |
− | [[Slika:PISMO POVODOM DANA DRAMSKOG ODGOJA.doc]]<br>
| |
− | Vanja Škrobica
| |
− | == Školski brodovi Pomorske škole Bakar - monografija ==
| |
− | [[Slika:Bakar pozivnica.jpg|thumb|center]]<br>
| |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 19:43, 24. studenog 2009. (CET)
| |
− | == Webinar Sat lektire u razrednoj nastavi ==
| |
− | Webinar će se održati u '''srijedu, 25. 11. 2009. u 18.30 sati'''.<br>
| |
− | Webinar će voditi '''Suzana Delić, dipl. učitelj mentor''' iz Osnovne škole Horvati, Zagreb.<br>
| |
− | Za ulazak u ''prostoriju'' webinara slijedite ovu poveznicu: [https://www.livemeeting.com/cc/usergroups/join?id=Lektira123&role=attend&pw=Razred123]<br>
| |
− | Za spajanje u webinar možda će vam biti potrebni sljedeći podaci:<br>
| |
− | Meeting ID: Lektira123<br>
| |
− | Entry Code: Razred123<br>
| |
− | Location: https://www.livemeeting.com/cc/usergroups <br>
| |
− | '''O webinaru:'''<br>
| |
− | Lektira je često bolna tema učenika i to ne samo u osnovnoj školi. Vole li učenici čitati? Ako ne, zašto ne vole? Mogu li zavoljeti? U nižim razredima osnovne škole postoji velika volja za čitanjem, no problemi su uvijek isti: nabavka knjiga, pisanje bilježaka ili dnevnika čitanja i sl. Zamorno. Može li biti drugačije? Mogu li djeca birati kako, kada i što čitati pa makar to bila i zadana lektira? <br>
| |
− | Upravo to je bio cilj za izradu rada u LCDS (Learning Content Development System) alatu. Djeca vole raditi na računalu - iskoristimo računala umjesto bilježnica. Djeca vole birati - ponudimo im izbor knjige i vlastiti tempo čitanja.<br>
| |
− | Ovim radom učiteljima se predlaže da se lektirna djela ne obrađuju točno određeni mjesec, već da svaki učenik odabere djelo i vremensko razdoblje u kojemu će pročitati odabrano djelo. Primjenom LCDS alata i tečajeva učeniku se uz čitanje mogu ponuditi različiti sadržaji pomoću kojih može sam provjeriti svoje znanje o djelu ili ga i nadopuniti videoisječcima i dramatizacijom teksta.<br>
| |
− | izvor: Suradnici u učenju<br>
| |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 13:23, 19. studenog 2009. (CET)
| |
− | == Webinar Tjelesno kažnjavanje djece u obitelji ==
| |
− | Webinar će se održati '''u četvrtak 19. 11. 2009. u 18.30 sati''', a vodit će ga mr. sc. '''Lora Vidović, dipl. iur., zamjenica pravobraniteljice za djecu'''.<br>
| |
− | O webinaru:<br>
| |
− | Psihologijska istraživanja pokazuju kako tjelesno kažnjavanje ne postiže očekivane učinke, osim neposredne poslušnosti, ali ima brojne dugoročne i štetne posljedice. Ipak, tjelesno se kažnjavanje kao tradicionalna, ali i nasilna odgojna metoda i dalje često opravdava. Zabrana tjelesnog kažnjavanja međunarodni je pravni standard, a i sve je više zemalja koje ga zakonima zabranjuju. U Republici Hrvatskoj je tjelesno kažnjavanje zabranjeno Obiteljskim zakonom i Zakonom o zaštiti od nasilja u obitelji, dok se Kazneni zakon primjenjuje u slučajevima kada takvo kažnjavanje svojom učestalošću ili intenzitetom predstavlja zlostavljanje djeteta.<br>
| |
− | izvor:Tim zajednice „Suradnici u učenju“<br>
| |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 18:17, 12. studenog 2009. (CET)
| |
− | == Okrugli stol HUŠK-a na Interliberu - ŠKOLSKA KNJIŽNICA BUDUĆNOSTI ==
| |
− | '''Skup u organizaciji Hrvatske udruge školskih knjižničara održat će se u sklopu Interlibera'''
| |
− | '''u petak 13. studenoga 2009. s početkom u 14.00 sati na centralnoj pozornici paviljona 6 Zagrebačkog velesajma'''.<br>
| |
− | Svoje aktivno sudjelovanje su potvrdili: '''Veronika Čelić-Tica''', savjetnica za školske knjižnice pri Zavodu za knjižničarstvo u NSK, dr. sc. '''Mihaela Banek Zorica''' s Odsjeka za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta u Zagrebu, '''Biserka Šušnjić''', viša savjetnica za školske knjižnice pri AZZO, gospodin '''Zdenko Ljevak''', predsjednik Udruge izdavača Hrvatske, '''predstavnici lokalne samouprave Grada Zagreba i Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa.'''<br>
| |
− | '''Moderatorica''' okruglog stola bit će dopredsjednica Udruge '''Vanja Jurilj''', diplomirana knjižničarka.<br>
| |
− | izvor:HUŠK<br>
| |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 08:00, 6. studenog 2009. (CET)
| |
− | == Webinar „Nasilje među djecom“ ==
| |
− | Pozivamo vas na sudjelovanje u webinaru '''„Nasilje među djecom“ u srijedu, 4. studenog 2009. u 12.30 sati'''<br>
| |
− | Tema webinara je nasilje nad i među djecom. Govorit će se o simptomima, mogućim uzrocima i posljedicama te objasniti vrste nasilja, uključujući i nasilje preko interneta uz prikaz pojavnosti problema prema podacima Ureda pravobraniteljice za djecu u posljednjih 5 godina. Bit će riječi i o pravnim propisima koji se odnose na zaštitu djece od svakog oblika nasilja te mjerama zaštite, od otkrivanja problema do terapije s naglaskom na ulogu i ovlasti učitelja u sprečavanju nasilja.<br>
| |
− | '''Webinar će voditi Ana Pezo, prof. pedagogije, savjetnica pravobraniteljice za djecu.'''<br>
| |
− | Svi se webinari odvijaju u okviru programa „Učimo zajedno.“<br>
| |
− | Webinaru se možete priključiti registracijom na stranicama portala
| |
− | „Suradnici u učenju“ putem poveznice: http://www.ucitelji.org/.<br>
| |
− | Veselimo se vašem sudjelovanju.<br>
| |
− | Tim zajednice „Suradnici u učenju“<br>
| |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 11:23, 2. studenog 2009. (CET)
| |
− | == Webinar „Zaštita prava i interesa djece u školi“ ==
| |
− | Pozivamo vas na webinar „'''Zaštita prava i interesa djece u školi'''“ koji će se održati u '''četvrtak, 29. 10. 2009. u 12.30 sati'''.<br>
| |
− | '''Voditeljica''' webinara, '''Ana Pezo''', prof. pedagogije, savjetnica pravobraniteljice za djecu, govorit će o najčešćim povredama prava djece u školi i ulozi učitelja u sveobuhvatnoj i pravovremenoj zaštiti djece.<br>
| |
− | Sve informacije potrebne za uključenje pronaći ćete na portalu www.ucitelji.org, na stranici Webinari (poveznica).<br>
| |
− | izvor:Tim zajednice „Suradnici u učenju“<br>
| |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 20:32, 25. listopada 2009. (CET)
| |
− | =='''Dječji odjeli bez granica'''==
| |
− | OBILJEŽAVANJE 15. OBLJETNICE DJEČJE KNJIŽNICE MIRA
| |
− | Stručni skup: DJEČJI ODJELI BEZ GRANICA (otvorenost, suradnja, komunikacija)
| |
− | Vinkovci, 26. i 27.studenoga 2009.godine
| |
− | Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci obilježava 15. godišnjicu Dječje knjižnica mira uz stručnu potporu Komisije za knjižnične usluge za djecu i mladež te organizira stručni skup Dječji odjeli bez granica (otvorenost, suradnja, komunikacija) .
| |
− | Skup će se održati 26. i 27. studenoga 2009. godine (četvrtak i petak) u Vinkovcima. Sudionici koji žele prisustvovati Stručnom skupu mogu se prijaviti do 10. studenog 2009. godine.
| |
− | Više na: [http://www.knjiznicari.hr/UDK02/index.php/Dje%C4%8Dji_odjeli_bez_granica]
| |
| | | |
− | == Virtualni okrugli stol: Elektronički obrazovni sadržaji: autorsko pravo i intelektualno vlasništvo u okruženju novih tehnologija ==
| + | '''10,00 - 12,00 h FESTIVAL BIBLIOBUSA'''<br> |
| | | |
− | Poštovani,<br>
| + | - razgledanje bibliobusa na parkiralištu knjižnice - bibliobusi otvoreni za javnost<br> |
− | Pozivamo sve zainteresirane na sudjelovanje u Virtualnom okruglom stolu Elektronički obrazovni sadržaji: autorsko pravo i intelektualno vlasništvo u okruženju novih tehnologija koji će se održati 18. 6. 2009. od 14 - 16 sati u zgradi SRCA te putem Microsoft Office Live Meetinga. Više informacija o okruglom stolu naći ćete na dnu ovog poziva.<br>
| + | - prigodni program<br> |
− | Molimo sve zainteresirane za sudjelovanje u SRCU da svoj dolazak najave na info@aquilonis.hr<br>
| + | - glasovanje za najljepši bibliobus<br> |
− | Za sudjelovanje putem Interneta dovoljno je kliknuti na: https://www.livemeeting.com/cc/mspp/join?id=Virtualni+okrugli+stol&role=attend&pw=Korisnik123%21%21<br>
| + | |
− | '''Bit će potrebno upisati i sljedeće podatke prilikom uključivanja:'''<br>
| + | |
− | '''Meeting ID: Virtualni okrugli stol'''<br>
| + | |
− | '''Attendee Entry Code: Korisnik123!!'''<br>
| + | |
− | S poštovanjem,<br>
| + | |
− | Daliborka Pašić<br>
| + | |
− | | + | |
− | ***<br>
| + | |
− | | + | |
− | Okrugli stol<br>
| + | |
− | Elektronički obrazovni sadržaji: autorsko pravo i intelektualno vlasništvo
| + | |
− | u okruženju novih tehnologija<br>
| + | |
− | '''Cilj''': Okrugli stol bi trebao pružiti uvid i razjasniti o čemu nastavnici trebaju voditi računa kada, sastavljajući i objavljujući vlastite obrazovne sadržaje na Internetu, koriste, preuzimaju i uključuju tuđe sadržaje iz različitih internetskih i elektroničkih izvora. Također bi trebao pružiti uvid u mogućnosti zaštite autorskih prava samih nastavnika koji izrađuju nastavne materijale i objavljuju ih na Internetu.<br>
| + | |
− | | + | |
− | '''Moderator''': '''Predrag Pale''', Fakultet Elektrotehnike i računarstva<br>
| + | |
− | '''Govornici''': <br>
| + | |
− | '''Albina Dlačić''' odvjetnica <br>
| + | |
− | '''Saida Deljac''', nastavnica računarstva u Željezničkoj tehničkoj školi u Zagrebu <br>
| + | |
− | '''Ivana Turčić Prstačić''', Agencija za odgoj i obrazovanje <br>
| + | |
− | '''Mladenka Berović''', nastavnica računarstva u Prometno-tehničkoj školi u Šibeniku <br>
| + | |
− | '''Agenda''':<br>
| + | |
− | Autorsko pravo i intelektualno vlasništvo u obrazovanju – Što se pod tim podrazumijeva? <br>
| + | |
− | Kako koristi ti u nastavi i izradi obrazovnih materijala sadržaje dostupne putem Interneta i iz drugih medija?<br>
| + | |
− | Trebamo li platiti tekstove, fotografije, video materijale ako ih koristimo u svom razredu?<br>
| + | |
− | Trebamo li platiti korištene materijale ako objavljujemo na internetu?<br>
| + | |
− | Što trebamo navesti kada koristimo multimedijalne materijale koje smo pronašli na nekom internetskom sjedištu?<br>
| + | |
− | Kako mogu koristiti softver i igre za obrazovne svrhe – komercijalne i nekomercijalne?<br>
| + | |
− | Kako zaštiti svoja autorska prava prilikom objave sadržaja na Internetu i drugim elektroničkim medijima?<br>
| + | |
− | Zaključak <br>
| + | |
− | '''Publika''': učitelji, n astavnici i profesori, knjižničari i stručni suradnici u školama (u SRCU i udaljeno)<br>
| + | |
| | | |
− | '''Važna napomena'''<br> | + | '''I. dio - UVODNA IZLAGANJA''' |
− | Virtualni okrugli stol bit će sniman kako bi snimka mogla biti dostupna svima koji nisu u mogućnosti sudjelovati. Uključivanjem i sudjelovanjem u predavanjima i raspravi, dajete svoju suglasnost na to da se i vaš govor može pratiti i snimati. Sadržaj, stavovi i mišljenja koje sudionici iznose predstavljaju njihove osobne stavove i mišljenja. Ne predstavljaju nužno stavove ni pokrovitelja niti organizatora.<br>
| + | |
− | Pokrovitelji i organizatori ne postavljaju sudionicima nikakva ograničenja u izražavanju njihovih osobnih stavova i razmišljanja osim onih koji su utvrđeni zakonima Republike Hrvatske<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 18:45, 14. lipnja 2009. (CEST)
| + | |
| | | |
− | == Društvo knjižničara Bilogore, Podravine i Kalničkog prigorja poziva Vas na predstavljanje zbornika radova "Iz povijesti naših knjižnica" ==
| + | 12,00 - 12,15 Otvorenje skupa i pozdravni govori<br> |
− | [[Slika:Pozivnica Bjelovar.jpg |thumb]]
| + | |
− | gosti: <br>
| + | 12,15 - 12,35 100 godina pokretne knjižnice u Karlovcu (Nataša Vojnović, Gradska knjižnica "Ivan Goran Kovačić" Karlovac)<br> |
− | prof. dr. sc. '''Aleksandar Stipčević'''<br>
| + | |
− | dr. sc. '''Marina Čizmić-Horvat'''<br>
| + | |
− | '''Ilija Pejić'''<br>
| + | |
− | '''Irena Kranjec'''<br>
| + | |
− | '''u četvrtak, 18. lipnja 2009. u 13 sati''' u Narodnoj knjižnici „Petar Preradović“ Bjelovar – Studijski odjel, Trg Eugena Kvaternika 11/2<br>
| + | |
− | Zorka Renić ([[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 19:00, 14. lipnja 2009. (CEST))
| + | |
| | | |
− | == UDK radionice ==
| + | 12,35 - 12,55 Pokretna knjižnica iz Novog Mesta (Andreja Žele, Knjižnica Mirana Jarca Novo Mesto)<br> |
| | | |
− | Postovani,
| + | 12,55 - 13,15 Predstavljanje prevedenih IFLA-inih Smjernica za pokretne knjižnice<br> |
| + | Promotorice: dr. sc. Ana Barbarić, urednica niza Povremena izdanja HKD-a i Spomenka Petrović, autorica predgovora<br> |
| + | |
| + | 13,15 -13,45 PAUZA <br> |
| | | |
− | Odsjek za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta u Zagrebu organizira dvije radionice. Svaka ce se odvijati u dvama terminima (sadrzaj ce biti ponovljen).
| + | - osvježenje<br> |
| + | - razgledavanje postera<br> |
| | | |
− | Voditeljica radionica je dr. sc. Aida Slavic (UDK konzorcijum)
| + | Na posterima će biti prikazan povijesni razvoj svake pojedine bibliobusne službe, njihov razvoj te današnji trenutak, uz naznaku glavnih razvojnih pravaca u budućnosti. Molimo autore postera da u vrijeme trajanja ovog bloka budu uz svoje postere. |
| | | |
− | Uvod u univerzalnu decimalnu klasifikaciju
| + | '''2. dio - ISKUSTVA I PRIMJERI DOBRE PRAKSE''' |
− | - cetvrtak 16. travnja 2009. (link za prijavu: http://infoz.ffzg.hr/radionice/prijava15_1.aspx)
| + | |
− | - ponedjeljak 18. svibnja 2009. (link za prijavu: http://infoz.ffzg.hr/radionice/prijava15_2.aspx) | + | |
| | | |
− | Razvoj, primjena i upravljanje univerzalnom decimalnom klasifikacijom
| + | 13,45 - 15,15 Prijavljena izlaganja iz pojedinih bibliobusnih službi<br> |
− | - ponedjeljak 20. travnja 2009. (link za prijavu: http://infoz.ffzg.hr/radionice/prijava16_1.aspx) | + | 13,45 – 14,00 Pokretne knjižnice u Hrvatskoj: pogled iz prošlosti u budućnost - (Ljiljana Črnjar, Gradska knjižnica Rijeka i Ljiljana Vugrinec, Knjižnica i čitaonica "Fran Galović" Koprivnica)<br> |
− | - utorak 19. svibnja 2009. (link za prijavu: http://infoz.ffzg.hr/radionice/prijava16_2.aspx) | + | 14,00 – 14,15 Novi zagrebački bibliobus - raj za knjigoljupce - (Đurđica Pugelnik, KGZ, Bibliobusna služba)<br> |
| + | 14,15 – 14,30 Slovenske putujuće knjižnice u brojkama - (Tjaša Mrgole Jukič,predsjednica Sekcije za pokretne knjižnice ZBD Slovenije, Knjižnica Ivana Potrča Ptuj)<br> |
| + | 14,30 – 14,45 Animacijski programi vinkovačkog bibliobusa - (Klaudija Ladan i Iva Pezer, Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci)<br> |
| + | 14,45 – 15,00 Mali korak prema Bibliobusu – veliki prema svijetu - (Svjetlana Basara, OŠ Rečica i OŠ Mahično)<br> |
| + | 15,00 – 15,15 Biti putujući knjižničar je izazov i nadahnuće - (Ksenija Trs, Mariborska knjižnica)<br> |
| + | 15,15 – 15,30 Dragi gost na kotačima - (Mirjana Klinčević i Dina Kraljić, Knjižnica "Nikola Zrinski" Čakovec - izlaganje na posteru)<br> |
| + | 15,30 - 15,40 Rasprava i zaključci<br> |
| | | |
− | Radionice ce se odrzati na Filozofskom fakultetu u Zagrebu u seminarskoj dvorani na 2. katu novootvorene knjiznice.
| + | '''15,45 - 16,00 h DEFILE BIBLIOBUSA''' |
| | | |
− | Prijave za radionice primaju se isklju ivo putem formulara za on-line prijavu.
| + | - bibliobusi pod policijskom pratnjom u koloni kroz grad<br> |
| | | |
− | Cijena radionice: 280 kn
| + | '''16,00 – 17,30h ZAJEDNIČKI RUČAK''' |
| | | |
− | Sve dodatne informacije (o UDK, o tome kome su radionice namijenjene, sadrzaj radionica, informacije o voditeljici te linkove prema formularima za prijavu) mozete pronaci na stranicama Odsjeka ( http://www.ffzg.hr/infoz) pod kategorijom Ostali web sadrzaji / Radionice ili direktno na:
| + | '''17,30 - ZAVRŠETAK SKUPA''' |
− | http://www.ffzg.hr/infoz/web2/index.php?option=com_content&task=view&id=511&Itemid=329
| + | |
| | | |
− | Srdacan pozdrav,
| |
− | Hrvoje Stancic
| |
| | | |
− | == INFuture2009: Digital Resources and Knowledge Sharing - poziv ==
| + | Lijepo molimo da svoje sudjelovanje na skupu prijavite do 5. travnja 2011. na e-mail adresu kabibliobus@gkka.hr |
− | Odsjek za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu poziva Vas na
| + | |
− | konferenciju<br>
| + | |
− | The Future of Information Sciences<br>
| + | |
− | INFuture2009: "Digital Resources and Knowledge Sharing"<br>
| + | |
− | 4.-6.11.2009. Zagreb<br>
| + | |
− | poziv na hrvatskom jeziku [http://www.husk.hr INFuture2009: Digital Resources and Knowledge Sharing - poziv]<br>
| + | |
− | više (engleski):[http://infoz.ffzg.hr/infuture/ INFuture]<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 15:55, 16. ožujka 2009. (CET)
| + | |
− | | + | |
− | == Poziv na plesnu predstavu klasičnoga indijskog plesa kathaka uz tradicionalnu glazbu, nastala prema Mahabharati ==
| + | |
− | više: [[Slika:Pozivnica za indijski klasični ples.jpg Pozivnica]]<br>
| + | |
− | objavila Vanja Škrobica<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 20:05, 9. ožujka 2009. (CET)
| + | |
− | | + | |
− | == Prijedlog ETIČKOG KODEKSA školskih knjižničara - za raspravu ==
| + | |
− | Otvarena je '''rasprava o prijedlogu Etičkog kodeksa školskih knjižničara''' o čijoj će se konačnoj verziji glasati na Godišnjoj skupštini u travnju u Zadru. '''Primjedbe i dopune slati e-poštom predsjednici HUŠK-a i Tihomiru Dunđeroviću, autoru prijedloga'''.<br>
| + | |
− | Prijedlog [http://www.husk.hr/udruga/eticki%20kodeks%20prijedlog.htm Etičkog kodeksa] dostupan i na [http://www.husk.hr www.husk.hr]<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 20:04, 6. ožujka 2009. (CET)
| + | |
− | == POZIV ZA PRIJEDLOG KANDIDATA ZA NAGRADU «VIŠNJA ŠETA» ==
| + | |
− | Temeljem Pravilnika o dodjeljivanju Nagrade «Višnja Šeta», Povjerenstvo objavljuje otvorenim natječaj za dodjelu Nagrade «Višnja Šeta» za istaknute školske knjižničare u 2008. godini.<br>
| + | |
− | Pravo predlaganja kandidata za Nagradu imaju pojedinci, ustanove i udruge.<br>
| + | |
− | '''Predloženi kandidati moraju bit članovi Hrvatske udruge školskih knjižničara.'''<br>
| + | |
− | Prijava sadrži:
| + | |
− | 1. ime i prezime kandidata
| + | |
− | 2. radni životopis kandidata
| + | |
− | 3. obrazloženje kandidature
| + | |
− | '''Prijedlozi se primaju od 22. veljače do 22. ožujka 2009.'''<br>
| + | |
− | Povjerenstvo za Nagradu objavit će rezultate na Godišnjoj skupštini HUŠK-a u travnju 2009. godine.
| + | |
− | Prijava uz popratnu dokumentaciju šalje se poštom na adresu HUŠK-a ili elektroničkom poštom na službenu elektroničku adresu HUŠK-a, s naznakom za Nagradu «Višnja Šeta».<br>
| + | |
− | '''više na: [http://www.husk.hr www.husk.hr]''' <br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 18:08, 1. ožujka 2009. (CET)
| + | |
− | | + | |
− | == Stručni seminar PGŽ, Rad s djecom i mladima u školskim i narodnim knjižnicama ==
| + | |
− | Matična služba Gradske knjižnice Rijeka u suradnji s Centrom za stalno stručno usavršavanje (http://www.nsk.hr/CSSU) organizira stručni seminar:
| + | |
− | '''Rad s djecom i mladima u školskim i narodnim knjižnicama''', koji će se održati '''u četvrtak, 19. veljače 2009. u Narodnoj čitaonici, Rijeka, Korzo 24 s početkom u 9.30 sati'''<br>
| + | |
− | Seminar će voditi: Verena Tibljaš, dipl. knjižničarka, koordinatorica programskih aktivnosti Gradske knjižnice Rijeka, predsjednica Komisije za knjižnične usluge za djecu i mlade HKD-a<br>
| + | |
− | [[Stručni seminar 19. 02. 2009.|'''POZIV''']]<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 17:55, 11. veljače 2009. (CET)
| + | |
− | | + | |
− | == Tinejdžer u knjižnici. Upomoć! - stručni skup ==
| + | |
− | Ljubazno Vas molim da sami sudjelujete ili proslijedite ovaj mail
| + | |
− | dječjim knjižničarima i svima koji rade s mladima (i onima s
| + | |
− | odjela za odrasle!) kao '''obavijest o skupu "Tinejdžer u
| + | |
− | knjižnici. Upomoć!" koji se 20. ožujka održava u Zagrebu''' o
| + | |
− | čemu potpuna informacija stoji na: [http://www.hkdrustvo.hr/hr/novosti/odabrana_novost/309/?target=http://hkdrustvo.hr/ Tinejdžer u knjižnici. Upomoć!]<br>
| + | |
− | Srdačno,<br>
| + | |
− | Grozdana Ribičić<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 18:51, 5. veljače 2009. (CET)
| + | |
− | | + | |
− | == Škola ljudskih prava za mlade ==
| + | |
− | Centar za mirovne studije (CMS), tim Mlada MIRamiDA u partnerstvu sa udrugom Legalis te u suradnji i uz financijsku potporu Norveškog helsinškog odbora za ljudska prava u periodu od 21. veljače do 1. ožujka 2009., organiziraju devetnaestu (19.) po redu nacionalnu «Školu ljudskih prava za mlade». <br>
| + | |
− | više [[Slika:Kole - poziv.doc]]<br>
| + | |
− | pripremila Vanja Škrobica<br>
| + | |
− | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 18:27, 5. veljače 2009. (CET)
| + | |
− | | + | |
− | == Županijsko stručno vijeće školskih knjižničara Virovitičko-podravske županije ==
| + | |
− |
| + | |
− | '''O R G A N I Z I R A'''
| + | |
− |
| + | |
− | SKUPNI ODLAZAK NA 21. PROLJETNU ŠKOLU ŠKOLSKIH KNJIŽNIČARA REPUBLIKE HRVATSKE (ZADAR, 22. – 25. 04. 2009. god.)
| + | |
− |
| + | |
− | U suradnji s prijevozničkom tvrtkom „Čačincitrans“ Čačinci krenut ćemo i ove godine na Proljetnu školu.
| + | |
− |
| + | |
− | '''POZIVAMO'''
| + | |
− | knjižničare Virovitičko-podravske, Bjelovarsko-bilogorske, Koprivničko-križevačke, „zapadnog“ dijela Osječko-baranjske županije kao i sve druge zainteresirane da nam se pridruže.
| + | |
− |
| + | |
− | Autobus će krenuti 22. 04. 2009. u 7,00 sati iz Čačinaca sa željezničkog kolodvora.
| + | |
− | STAJALIŠTA: Slatina, Virovitica, Đurđevac, Bjelovar ili po dogovoru.
| + | |
− |
| + | |
− | UKUPNA CIJENA PRIJEVOZA: 11 996,00 kn u cijenu su uračunati svi troškovi (cestarina, PDV i smještaj vozača)
| + | |
− |
| + | |
− | POJEDINAČNA CIJENA ovisi o broju putnika.
| + | |
− |
| + | |
− | Sve informacije na mob. 091/8927417 (Damir Balković, SŠ Marka Marulića, Slatina)
| + | |
− |
| + | |
− | PRIJAVE: Što prije, to bolje. Plaćanje u autobusu.
| + | |
− | Molim voditeljice da obavijeste članove svojih vijeća. Pozdrav - Damir
| + | |
| | | |
| + | == Pisci na mreži - 11 virtualnih susreta s hrvatskim autorima == |
| + | U srijedu '''26. siječnja 2011., od 17.00 do 18.30 sati'''<br> |
| + | Gost: '''Zoran Ferić'''<br> |
| + | Putem interneta i servisa Microsoft Office Live Meeting |
| + | za sudjelovanje pratite poveznicu na webu Suradnici u učenju <br> |
| + | Prvi je gost, pisac na mreži, ali i u mreži pitanja, Zoran Ferić. Namjera nam je u razgovoru s njim, a u idućih jedanaest virtualnih susreta s drugim hrvatskim autorima saznati tko su oni, kako i zašto, za koga pišu. Željeli bismo, zajedno s piscem, prisutnim učenicima i njihovim nastavnicima, različitim sudionicima na udaljenim mjestima, ući u njihove književne radionice, proći labirintima njihovih tekstova, dobiti pouzdaniji uvid kako i gdje žive, kako pišu, što čitaju, što misle o novim tehnologijama i mogućnostima komuniciranja s drugima, koji su njihovi uzori i životni izbori.<br> |
| + | '''Ukratko''': izravno, u razgovoru, učiniti složenu mrežu hrvatske književnosti (kulture) dostupnom i preglednom za čitanje, kretanje, učenje i uživanje. Saznati kako čitati hrvatske pisce, upoznati ih i učiniti vlastito vrijeme važnijim i boljim nego što nam se, nerijetko, čini da ono jest.<br> |
| + | ''Molimo vas pročitajte ponuđene tekstove, potražite u knjižnici i na internetu više od onoga što znate o Zoranu Feriću. Čitajte, pitajte i sudjelujte s nama. Izbor glazbe, fotografija, scene iz filmove, ilustracije, ako ih bude, dio je onoga što nam pisac, također, želi reći o sebi.''<br> |
| | | |
− | == Trodnevni trening produbljenja “Nenasilje - kako kad ne ide glatko? “ ==
| + | [http://pil2.mscommunity.net/tabid/90/ctl/EmailTracking/mid/434/Default.aspx?linkID=569&email=ivana.vladilo@gmail.com Više o virtualnom susretu]<br> |
− | koji će održati od 4. – 7. februara / veljače 2009. u Duhovno obrazovnom centru Marijin dvor, Lužnica ( u blizini Zagreba). Sakupljamo se u srijedu navečer na večeri, radimo do subote ručak.
| + | Poveznica za sudjelovanje: https://www119.livemeeting.com/cc/mspp/join?id=Zoran+Feric&role=attend&pw=Participant <br> |
− | Nakon raznih modula i Osnovnog treninga sudionici/e nas pitaju, a što ima dalje ? Ovaj put imamo priliku dalje vježbati i usvajati stavove koji nas učvršćuju u nastojanju da u svom mirovnom radu kao i u svom svakodnevnom postupanju nenasilno djelujemo.<br>
| + | |
− | Prati nas i rečenica koju često čujemo na treninzima: „ Lako je s onima koji su prošli edukaciju, ali što ćemo s većinom ljudi koji su grubi, ne slušaju, nameću se…“ Mi se tim preprekama mislimo baviti na ovom treningu produbljenja. Posvetit ćemo vrijeme temama kao što su:<br>
| + | |
− | · Nenasilna komunikacija u otežanim uvjetima<br>
| + | |
− | · Sukob vrijednosti : kako voditi proces transformacije i dijaloga<br>
| + | |
− | · Trening ja govora u direktnoj komunikaciji<br>
| + | |
− | · Produbljenje vještine neprosuđivanja i teorijska diskusija o istome<br>
| + | |
− | Uvjereni smo da su sadržaji produbljenja korisni i za one koji će voditi radionice i tako biti primjerom grupi kako je moguće nenasilno djelovati.<br>
| + | |
− | Trening je namijenjen sudionicama/ima koji su prošli osnovne edukacije konstruktivne transformacije sukoba i imaju iskustva u društvenom djelovanju. članovima i članicama udruga / organizacija ili pojedinkama/cima koji rade ili se uključuju u izgradnju mira u svojoj zajednici. Očekujemo aktivno sudjelovanje prijavljenih sudionika/ca na cijelom treningu.<br>
| + | |
− | Trening će biti koristan:<br>
| + | |
− | Mirovnim aktivistima koji ne odustaju od nenasilnog djelovanja u nasilnim sukobima Mirovnim radnicima koji će ne samo riječima nego najviše svojim ponašanjem širiti mirovnu kulturu Edukatorima/cama mirovnih radionica koji/e će sebe izgraditi da grade druge i steći nove vježbe i ideje za svoje treninge Organizatorima u društvenoj zajednici / svojoj organizaciji koji će se obnoviti da mogu u buduće uspješno pokretati promjene u društvu.<br>
| + | |
− | Molimo Te da prijaviš svoje sudjelovanje do ponedjeljka, 26. januara / siječnja 2009. na adresu RAND-a rand@rand.hr RAND snosi troškove smještaja i putne troškove javnim kopnenim prijevozom u jednom smjeru. Time što snosiš dio ili cijele putne troškove doprinosiš održivosti ovog programa.<br>
| + | |
− | Voditelji treninga Otto Raffai, Mihael Sečen, Ana Raffai, Sesvete. <br>
| + | |
− | pripremila Vanja Škrobica
| + | |
| | | |
− | == Terapijske PLESNE radionice ==
| + | webinari@ucitelji.hr<br> |
− | Radionica kontakt improvizacije i Plesna radionica za voditelje plesnih grupa i ostale zaiteresirane u okviru programa PLESOM DO ZDRAVLJA, terapija plesom.<br>
| + | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 11:47, 24. siječnja 2011. (CET) |
− | 1.'''UVODNA RADIONICA KONTAKT IMPROVIZACIJE, 23.1. 2009. g - petak, 19h - 21 h. Voditeljica Sabine Parzer, www.sabfab.com''' <br>
| + | |
− | Sabine Parzer je plesačica, koreografkinja, učiteljica plesa i pokreta koja radi u plesno terapijskom okruženju. Rođena je u Beču. Provela 10 godina u inozemstvu (u SAD-u i Njemačkoj). U Chicagu je diplomirala na umjetničkom odjelu – moderni ples i plesala u Mordine& Company Dance Theatre te u mnogim nezavisnim produkcijama. Koreografirala je preko 20 plesnih komada, koji su bili izvođeni u Chicagu, New Yorku, San Franciscu, Beču i Berlinu. Bila je suosnivač grupe "Loop Troop". Posljednjih godina njene izvedbe su fokusirane na improvizacijski rad.
| + | |
− | Sabine radi sa ljudima od 7 do 77 kroz improvizaciju, release tehniku i kontakt improvizaciju. Od 1999. godine radi u rehabilitacijskom centru u Austriji gdje kroz ples i pokret radi sa ljudima koji su doživjeli ozljede na radu, prometne nesreće ili pate od neuroloških oštećenja.
| + | |
− | Prakticira ZenBodytherapy i ima svoju vlastitu praksu za Systemische und Integrative Bewegungslehre (metoda koja se nastavlja na Feldenkrais metodu rada).<br>
| + | |
− | Prijave i dodatne informacije na 095 9047658, Tatjana Sardelić<br>
| + | |
− | '''2.Plesna radionica za voditelje plesnih grupa i ostale zaiteresirane u okviru programa PLESOM DO ZDRAVLJA, terapija plesom: Ples sa mnom (A Dance with Myself ) 2. dio, 24. i 25.1 - subota i nedjelja. Voditeljica Sabine Parzer.'''<br>
| + | |
− | Za prijavu i dodatne informacije možete se obratiti
| + | |
− | Vladimiri Vrhovšek, voditeljici Treps-e<br>
| + | |
− | e-mail treps@cekate.hr
| + | |
− | tel.. 01/3024 247, mob. 098 88 29 13<br>
| + | |
− | pripremila Vanja Škrobica <br>
| + | |
− | preusmjerila [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 15:31, 15. siječnja 2009. (CET)
| + | |
| | | |
| | | |
− | ==[[UDK02:Najavljujemo/Pismohrana 001|Arhiv najava do prosinca 2008.]]== | + | ==[[UDK02:Najavljujemo/Pismohrana 001|Arhiv najava do prosinca 2010.]]== |
Održat će se u Daruvaru u prostoru Češke osnovne škole Jana Amosa Komenskog (Masarykova 5, Daruvar), 19. lipnja 2012. godine.
Okrugli stol organizira Sekcija za školske knjižnice Hrvatskog knjižničarskoga društva u suorganizaciji sa Društvom knjižničara Bilogore, Podravine i Kalničnog prigorja, Češkom osnovnom školom Jana Amosa Komenskog te Pučke knjižnice i čitaonice Daruvar.
1. obavijest
Ivana Vladilo 21:22, 7. travnja 2012. (CEST)
Već tradicionalni okrugli stol petkom na Interliberu, ove godine na temu Lektira, pomoć ili "odmoć" u poticanju čitanja održat će se 11. studenog 2011. na otvorenoj pozornici paviljona 6 od 14.00 do 15.00 sati.
Odnos učenika prema lektiri je tema o kojoj svaki školski knjižničar, već prema prirodi posla, ima svoje mišljenje i iskustvo. Rezultati istraživanja PISA projekta Hrvatska potaknuli su mnoge rasprave, jedna od njih je i preispitivanje uloge lektire u razvoju čitateljskih kompetencija učenika. Cilj skupa je artikulirati stavove struke i potaknuti pozitivne promjene u odabiru lektirnih naslova, pristupu lektiri i, naravno, promicanju čitanja.
O obaveznoj školskoj lektiri, odabiru naslova, pristupu i obradi školske lektire na okruglom stolu govorit će: književnica i dugogodišnja urednica Modre Laste Željka Horvat Vukelja, književnik i književni teoretičar prof. dr. sc. Pavao Pavličić, teoretičarka književnosti za djecu i mlade prof. dr. sc. Dubravka Težak, predstavnica i članica Malog vijeća Društva profesora hrvatskog jezika prof. savjetnik Marina Čubrić i predstavnica PISA projekta Hrvatska Ana Markočić Dekanić. Moderatorica okruglog stola je Vanja Jurilj, predsjednica Hrvatske udruge školskih knjižničara.
Na skup su pozvani knjižničari osnovnih i srednjih škola, predstavnici učenika, kao i predstavnici ustanova koje se bave školskim knjižničarstvom.
Vanja Jurilj, dipl. knjiž. predsjednica
Ivana Vladilo 16:41, 8. studenog 2011. (CET)
- razgledanje bibliobusa na parkiralištu knjižnice - bibliobusi otvoreni za javnost
- prigodni program
- glasovanje za najljepši bibliobus
12,15 - 12,35 100 godina pokretne knjižnice u Karlovcu (Nataša Vojnović, Gradska knjižnica "Ivan Goran Kovačić" Karlovac)
12,35 - 12,55 Pokretna knjižnica iz Novog Mesta (Andreja Žele, Knjižnica Mirana Jarca Novo Mesto)
12,55 - 13,15 Predstavljanje prevedenih IFLA-inih Smjernica za pokretne knjižnice
Promotorice: dr. sc. Ana Barbarić, urednica niza Povremena izdanja HKD-a i Spomenka Petrović, autorica predgovora
Na posterima će biti prikazan povijesni razvoj svake pojedine bibliobusne službe, njihov razvoj te današnji trenutak, uz naznaku glavnih razvojnih pravaca u budućnosti. Molimo autore postera da u vrijeme trajanja ovog bloka budu uz svoje postere.