Školska knjižnica OŠ NETRETIĆ, NETRETIĆ
m |
m |
||
Redak 33: | Redak 33: | ||
| Veza s internetom=ADSL | | Veza s internetom=ADSL | ||
| Program za knjižnično poslovanje=Metel Win | | Program za knjižnično poslovanje=Metel Win | ||
− | | Knjižni fond= | + | | Knjižni fond=3774 |
<!-- ***** upiši broj naslova koji se nabavljaju tijekom školske godine ***** --> | <!-- ***** upiši broj naslova koji se nabavljaju tijekom školske godine ***** --> | ||
− | | Periodika= | + | | Periodika=7 |
| AV-građa=192 | | AV-građa=192 | ||
| Elektronička građa=41 | | Elektronička građa=41 | ||
Redak 49: | Redak 49: | ||
| životopis knjižničara=Do 1990. godine stjecala radno iskustvo radeći na poslovima knjižničara, na određeno vrijeme, u knjižnici OŠ Dubovac, GK „I. G. Kovačić“ te IŠC u Mekušju. Također se okušala i u poslovima lektora-korektora te novinara u Karlovačkom tjedniku. | | životopis knjižničara=Do 1990. godine stjecala radno iskustvo radeći na poslovima knjižničara, na određeno vrijeme, u knjižnici OŠ Dubovac, GK „I. G. Kovačić“ te IŠC u Mekušju. Također se okušala i u poslovima lektora-korektora te novinara u Karlovačkom tjedniku. | ||
Od šk. god. 1991./92. do šk. god. 2002./03. predavala hrvatski jezik u PŠ Jarče Polje, na određeno vrijeme. Od šk. god. 2003./04. s pola radnog vremena radi u knjižnicama OŠ Netretić i OŠ Katarine Zrinski u Krnjaku, odnosno od travnja 2005. u OŠ Barilović. | Od šk. god. 1991./92. do šk. god. 2002./03. predavala hrvatski jezik u PŠ Jarče Polje, na određeno vrijeme. Od šk. god. 2003./04. s pola radnog vremena radi u knjižnicama OŠ Netretić i OŠ Katarine Zrinski u Krnjaku, odnosno od travnja 2005. u OŠ Barilović. | ||
− | Afiniteti? Pisana riječ!Najveći uspjesi? Ako radiš u prosvjeti, onda su to - djeca! | + | Afiniteti? Pisana riječ! Najveći uspjesi? Ako radiš u prosvjeti, onda su to - djeca! |
| aktivnosti i događanja=Djelatnost je usklađena s godišnjim Planom i programom rada škole, a sastoji se od odgojno-obrazovnog rada, stručnog rada i informacijske djelatnosti, stručnog usavršavanja i kulturne i javne djelatnosti. Kako s prvobitnim početkom rada školske knjižnice nije bio zaposlen i stručan djelatnik, pred knjižničarkom je bio velik zadatak da se knjižnično poslovanje: inventarizacija, signiranje, klasifikacija, katalogizacija, revizija i otpis uskladi sa stručnim standardima i propisima. U odgojno-obrazovnom dijelu posebno valja istaći sudjelovanje knjižničarke u pripremi školskog lista Slap te upućivanje učenika u jednostavne knjižnične poslove, nakon nastave ili na satovima razredne zajednice. Odgojno-obrazovni i kulturni sadržaji ostvaruju se tijekom školske godine i predstavljanjem knjiga, tematskim izložbama te organizacijom književnih susreta i posjeta kazalištu. Budući da su učenici škole uglavnom putnici, čekajući prijevoz koriste sve pogodnosti koje im u zadovoljavanju odgojnih, obrazovnih i kulturnih potreba pruža školska knjižnica. | | aktivnosti i događanja=Djelatnost je usklađena s godišnjim Planom i programom rada škole, a sastoji se od odgojno-obrazovnog rada, stručnog rada i informacijske djelatnosti, stručnog usavršavanja i kulturne i javne djelatnosti. Kako s prvobitnim početkom rada školske knjižnice nije bio zaposlen i stručan djelatnik, pred knjižničarkom je bio velik zadatak da se knjižnično poslovanje: inventarizacija, signiranje, klasifikacija, katalogizacija, revizija i otpis uskladi sa stručnim standardima i propisima. U odgojno-obrazovnom dijelu posebno valja istaći sudjelovanje knjižničarke u pripremi školskog lista Slap te upućivanje učenika u jednostavne knjižnične poslove, nakon nastave ili na satovima razredne zajednice. Odgojno-obrazovni i kulturni sadržaji ostvaruju se tijekom školske godine i predstavljanjem knjiga, tematskim izložbama te organizacijom književnih susreta i posjeta kazalištu. Budući da su učenici škole uglavnom putnici, čekajući prijevoz koriste sve pogodnosti koje im u zadovoljavanju odgojnih, obrazovnih i kulturnih potreba pruža školska knjižnica. | ||
}} | }} |
Inačica od 12:45, 19. veljače 2016.
Osnovna škola Netretić |
Netretić 2 |
Telefon: |
047/804-223 |
Telefaks: |
047/804-223 |
E-pošta |
Mrežna adresa |
Ravnatelj/ica: |
Miodrag Popović |
Broj nastavnika:29
|
Školska knjižnica
- Radno vrijeme:utorak, srijeda (svaka druga), petak: 8.00-14.00
- Smještaj:stara školska zgrada, prizemlje - lijevo
- Površina:47,70m2
- Oprema:Pri otvaranju 2002. godine knjižnica je opremljena s osam drvenih dvostranih polica, dimenzija 80x64x160 cm. Knjižnica ima funkcionalan informativno-posudbeni pult, čitaoničke stolove, police za časopise i tri ostakljena ormara za referentnu i elektroničku građu. Knjižničaru je na raspolaganju osobno računalo, pisač u boji, telefon i telefax.
- Broj čitateljskih mjesta:20
- Broj računala u školskoj knjižnici:1
- Broj računala s pristupom internetu:1
- Veza s internetom:ADSL
- Program za knjižnično poslovanje:Metel Win
Knjižnični fond
- Knjižni fond:3774
- Periodika:7
- AV-građa:192
- Elektronička građa:41
Povijest školske knjižnice
Knjižnica Osnovne škole Netretić otvorena je 4. lipnja 2002. godine. Tadašnji ravnatelj škole gospodin Marko Trpčić u svom je govoru "istaknuo da je nakana škole u novoopremljenoj knjižnici stvoriti komunikacijsko središte koje će biti u službi učenika, ali i cijelog mjesta" (Večernji list, 5. lipnja 2002.). Ideju o pokretanju knjižnice za potrebe cijele općine na otvorenju je spomenula i Draženka Polović, tadašnja voditeljica Županijske matične službe Gradske knjižnice "Ivan Goran Kovačić". Do danas ti planovi nisu ostvareni. U međuvremenu, knjižnica se razvijala i razvija, tražeći nove putove za zadovoljavanje sve većih zahtjeva svojih korisnika. Osim učenika i nastavnika matične škole, to su i učenici i nastavnici područnih škola: triju četverorazrednih (Dubravci, Novigrad i Zagradci) i jedne osmogodišnje (Jarče Polje). Prvobitno je knjižnica matične škole Netretić bila smještena u prostoru pregrađene školske učionice, dakle u 5.30 x 4.60 m. S početkom školske godine 2004./05. preseljena je u novu prostoriju, površine 9 x 5.30 m. Ukupan knjižni fond trenutno je 3715 svezaka, uz 192 primjerka AV građe, te 41 primjerak elektroničke građe. Knjižnica posjeduje zavidan broj kvalitetnih naslova u referentnoj zbirci, zavičajnu zbirku, te zbirku starih knjiga (32 naslova) izdanih od kraja 19. stoljeća do 1945. godine, tzv. zaštićeni fond. Pedagoško-psihološka literatura za nastavnike stalno se dopunjuje novim i aktualnim naslovima. U školskoj godini 20014./15. knjižnica prima šest naslova periodike. Od tog broja, pretplatom stižu časopisi: Meridijani, Radost, Modra lasta, Unikat.
Mrežna adresa
http://os-netretic.skole.hr/skola/knjiznica/
Mrežni katalog
http://library.foi.hr/m3/kupit.asp?B=900&dlib=1
Školska knjižničarka
Branka Dojčinović
dipl. bibliotekar, prof. komp. književnosti i filozofije
Radno vrijeme:20
Životopis:
Do 1990. godine stjecala radno iskustvo radeći na poslovima knjižničara, na određeno vrijeme, u knjižnici OŠ Dubovac, GK „I. G. Kovačić“ te IŠC u Mekušju. Također se okušala i u poslovima lektora-korektora te novinara u Karlovačkom tjedniku. Od šk. god. 1991./92. do šk. god. 2002./03. predavala hrvatski jezik u PŠ Jarče Polje, na određeno vrijeme. Od šk. god. 2003./04. s pola radnog vremena radi u knjižnicama OŠ Netretić i OŠ Katarine Zrinski u Krnjaku, odnosno od travnja 2005. u OŠ Barilović. Afiniteti? Pisana riječ! Najveći uspjesi? Ako radiš u prosvjeti, onda su to - djeca!
Aktivnosti i događanja u školskoj knjižnici:
Djelatnost je usklađena s godišnjim Planom i programom rada škole, a sastoji se od odgojno-obrazovnog rada, stručnog rada i informacijske djelatnosti, stručnog usavršavanja i kulturne i javne djelatnosti. Kako s prvobitnim početkom rada školske knjižnice nije bio zaposlen i stručan djelatnik, pred knjižničarkom je bio velik zadatak da se knjižnično poslovanje: inventarizacija, signiranje, klasifikacija, katalogizacija, revizija i otpis uskladi sa stručnim standardima i propisima. U odgojno-obrazovnom dijelu posebno valja istaći sudjelovanje knjižničarke u pripremi školskog lista Slap te upućivanje učenika u jednostavne knjižnične poslove, nakon nastave ili na satovima razredne zajednice. Odgojno-obrazovni i kulturni sadržaji ostvaruju se tijekom školske godine i predstavljanjem knjiga, tematskim izložbama te organizacijom književnih susreta i posjeta kazalištu. Budući da su učenici škole uglavnom putnici, čekajući prijevoz koriste sve pogodnosti koje im u zadovoljavanju odgojnih, obrazovnih i kulturnih potreba pruža školska knjižnica.