Datoteka:Natječaj.pdf
Detaljnije informacije Nakon uspješnoga 1. Festivala priče koji je motivirao stotine djece, roditelja i škola na prikupljanje, stvaranje i recepciju hrvatske tradicionalne i moderne priče, 2. festival priče pokušao je snagom književne i literarne poruke usmjeriti se na jednu temu – slanje poruka o nenasilju. Najbolji ostvaraji dobili su priznanje i bili su predstavljeni na raznolike načine: internetskoj čitaonici, uprizorenjem u dječjem kazalištu, glumom, plakatiranjem, internetskim prikazivanjem, intervjuiranjem... ukratko korištenjem različitih medija.
Motivi pokretanja natječaja Jagoda Truhelka Za najuspješnije stvaralaštvo učitelja Cilj je kategorije poticanje književnoga stvaralaštva pojedinaca – prosvjetnih djelatnika te davanje digniteta stvaralaštvu ljudi koji nisu članovi formalnih, književnih udruženja. Ne može se zanemariti činjenica da su mnogi istaknuti hrvatski književnici bili učitelji: Marija Jambrišak, Vladimir Nazor, Mato Lovrak... pa tako i Jagoda Truhelka, nakon Ivane Brlić-Mažuranić – najuglednija književnica u prvoj polovici 20. st. Na Jagodu Truhelku snažan je utjecaj imala njezina učiteljica Magdalena Šrepl i svećenik Stjepan Masper što je urodilo njezinom ljubavlju prema učiteljskom pozivu i književnom stvaranju. Stvaralaštvo je učitelja tijekom desetljeća učiteljevanja bilo u funkciji oplemenjivanja procesa učenja. Njihovi su uradci ponekad bili tiskani, uprizoreni na školskim priredbama. Učitelji se svakodnevno susreću s književnom rječju, nastoje zainteresirati učenike za čitanje, otkrivanje književnoumjetničkih poruka i ljepote hrvatskoga jezika. Nije stoga čudo da bivaju ponukani na stvaranje koje može pripomoći u njihovim zadaćama i poslanju. No, često puta, vrijedni uratci ostaju u okviru pojedinih razreda ili njihovih zatvorenih ladica. Cilj je nagrade u ovoj kategoriji prepoznati nastale vrijedne književne uratke te tako potaknuti što veći broj učitelja, knjižničara, pedagoga... na književno stvaranje. Ove Vas godine pozivamo da prijavite svoje priče o zadanoj temi. Za internetsko novinarstvo učenika Cilj je katagorije poticanje istraživalačkoga odnosa prema neposrednu okružju u kojem se živi i svijetu u cjelini. Stoga ćemo pojedine vrste tekstova nagraditi (ove godine esej i rap-pjesmu. Time se nastoji utjecati na odgoj budućih samostalnih, osviještenih i odgovornih građana s pozitivnim stajalištem o mogućnostima aktivna sudjelovanja u provedbi osobnih i profesionalnih ciljeva te odgojnih vrijednosti: otkrivanje hrvatskih nacionalnih, kulturnih vrijednosti, humanističkih stavova. Učenici se tako potiču na raznovrsne oblike izražavanja uz pomoć suvremenih medija, izbjegavanje negativnih posljedica koje mogu nastati zbog niza utjecaja.
O stvaralaštvu Jagode Truhelke Jagoda Truhelka, (1864. - 1957.) hrvatska pedagoginja i književnica za djecu i mladež te novinarka poznata je po svojoj ljubavi prema hrvatskom jeziku, prosvjetiteljskom pogledu na učiteljsko zvanje. Osnovnu svrhu odgoja i obrazovanja opisuje riječima: ″ Treba samo da mu se razvije dobro srce, da bude spremno drugima pomoći, druge razveseliti, pa da se prikloni svem, što je lijepo i plemenito.″ S učenicima je priređivala školske priredbe u kojima su zajedno sudjelovali učitelji i učenici te tako pokazivala kako škola može biti mjesto kreativna izričaja i za jedne i druge.
Povijest datoteke
Kliknite na datum/vrijeme kako biste vidjeli datoteku kakva je tada bila.
Datum/Vrijeme | Dimenzije | Suradnik | Komentar | |
---|---|---|---|---|
sadašnja | 12:38, 20. svibnja 2011. | (308 KB) | Vanja (Razgovor | doprinosi) | (Detaljnije informacije Nakon uspješnoga 1. Festivala priče koji je motivirao stotine djece, roditelja i škola na prikupljanje, stvaranje i recepciju hrvatske tradicionalne i moderne priče, 2. festival priče pokušao je snagom književne i literarne ) |
- Uredi koristeći se vanjskom aplikacijom (Vidi setup upute za više informacija)
Upotreba datoteke
Nijedna stranica ne povezuje na ovu sliku ili datoteku.