UDK 02
m |
m (Uklonjena promjena suradnika Josip65, vraćeno na zadnju inačicu suradnika Ivana Vladilo) |
||
Redak 27: | Redak 27: | ||
|class="MainPageBG" style="width:45%;border:1px solid #cef2e0;background-color:#f5faff;vertical-align:top;color:#000"| | |class="MainPageBG" style="width:45%;border:1px solid #cef2e0;background-color:#f5faff;vertical-align:top;color:#000"| | ||
{|width="100%" cellpadding="2" cellspacing="5" style="vertical-align:top;background-color:#f5faff" | {|width="100%" cellpadding="2" cellspacing="5" style="vertical-align:top;background-color:#f5faff" | ||
− | |||
− | |||
{{Predložak:Lijevo_01}} | {{Predložak:Lijevo_01}} | ||
Redak 43: | Redak 41: | ||
{{Predložak:Lijevo_07}} | {{Predložak:Lijevo_07}} | ||
+ | |||
+ | {{Predložak:Lijevo_08}} | ||
|}<!-- Početak desnog stupca --> | |}<!-- Početak desnog stupca --> |
Inačica od 13:20, 27. travnja 2009.
Dobro došli na UDK 02!gdje svatko može sudjelovati i uređivati svaki njezin dio. |
|
|
|
Županijska stručna vijeća i matična služba | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Ovdje sam pronašla mnogo gotovih radova – neke koristim u svom radu neposredno, a neki su mi poslužili kao sjajna ideja da i sama napravim nešto novo. Otkad stalno posjećujem ovo sjedište, postala sam zadovoljnija i uspješnija na poslu. Vjera |
U početku mi je sve izgledalo jako komplicirano – uglate zagrade, predmetnice, preusmjeravanja, imenski prostor, kazala… Kad sam svladala početni strah, počela sam istinski uživati. Ljuba | ||
Tko ne ide s vremenom, ode s vremenom. Ja hoću i mogu ovdje surađivati. Danas počinjem s učenjem kako bih što prije postao administrator-savjetnik. Srećko |
Raduje me kad netko od kolega odluči svoju praksu, svoje uspjehe podijeliti s nama. Ovdje sam pronašla mnogo sjajnih, korisnih i primjenjivih primjera dobre prakse. Još važnije, ovdje sam upoznala mnogo istomišljenika, stekla nove prijatelje, ponovno stupila u kontakt sa starim poznanicima. U školskoj knjižnici smo svi profesionalno usamljeni, okruženi kolegama koji ne pokazuju dovoljno razumijevanja za našu profesiju… Ovo je upravo ono za čime toliko vapi svaki školski knjižničar – suradnički rad s kolegama s kojima dijelimo ista profesionalna stajališta. Najviše uživam u druženju, razmjeni ideja i zajedničkom, suradničkom radu. Sjajno je što jedni drugima bezrezervno pomažemo, što svi zajedno izgrađujemo svoj knjižničarski prostor. Nada |