Udruga knjižničari.jpg
Knjižničari
Hrvatska mreža školskih knjižničara

UDK02:Dogovaraonica

Izvor: UDK02
Inačica od 19:24, 6. ožujka 2009. koju je unio/unijela Ivana Vladilo (Razgovor | doprinosi)
Skoči na: izbornici, traži

Sadržaj

Borna28 - molim mišljenje administratora

Molim sve suradnike, a posebno administratore za mišljenje o prilozima suradnika Borna28 i općenito o takvom tipu priloga. Ovi spomenuti su, naime, jednostavno kopirani s weba (npr.wikipedija)i kao datoteke postavljeni na UDK02. Mislim da ne odgovaraju tipu autorskih članaka kakve preferiramo, nepotrebno zauzimaju serverski prostor, ne navodi se izvor tj. URL odakle su preuzeti te bi, ako je suradnik želio sintetizirati neke već postojeće stranice na webu, poželjno bilo otvaranje članka u kojem bi opisao svoju namjeru i cilj, a sve materijale dao samo kroz vanjske poveznice (link na određenu web stranicu koju je sada pretvarao u doc format i sliku).
Mislim da je važno dogovoriti se o tome zbog mogućih budućih sličnih slučajeva, a iskreno, ovo što je postavio ne da mi se uređivati, a ovakvo bez predmetnica i sl. nema nikakvog smisla jer neće biti pretraživo i uzaludan je suradnikov posao.
Ivana Vladilo 20:24, 6. ožujka 2009. (CET)

Arhiviranje sadržaja

Na stranicama poput Novosti i Najavljujemo objavljujemo novosti i stranica se postupno puni sadržajem te postaje velika, nepregledna. Predlažem uobičajeno prihvaćen sustav arhiviranja sadržaja u Wikiju tako da se napravi podstranica (odvojena kosom crtom /), a na glavnoj stranici stavi poveznica na arhiv (arhiviranu stranicu). Na taj način, čak i kao slučajno ili namjerno bude izbrisana poveznica na glavnoj stranici, uvijek će se pregledavanjem sadržaja stranica moći pronaći stari arhivirani sadržaj u podstranicama, a vezan uz sadržaj glavcne stranice. Stvaranjem novih stranica nepostrebno se opterećuje naslovno kazalo, a također se gubi softverska međusobna povezanost stranica. --Josip65 15:35, 25. veljače 2008. (CET)

nisam proučila proceduru arhiviranja i napravila sam kako sam znala. OK, napravi što misliš. Zapravo, vidim, već si napravio, hvala Ivana Vladilo 16:36, 25. veljače 2008. (CET)
Ivana, nismo dogovorili unaprijed nikakvu proceduru glede arhiviranja sadržaja, a ja sam izmijenio ono što si Ti napravila, ne pitavši te prethodno za mišljenje niti dopuštenje, također nisam prethodno o tomu otvarao raspravu, budući da ionako samo Ti i ja radimo na održavanju repozitorija/portala. U ovih par rečenica naknadno sam obrazložio što sam napravio i zašto sam tako napravio, odnosno zašto je bolje tako od onog što si ti napravila, a ovaj put nisam ti se obratio s obrazloženjem izravno, već sam stavio obrazloženje ovdje, nadajući se da će se ipak naći neka "dobra duša" koja će nam se pridružiti u održavanju ovog mrežnog sjedišta, pa neka onda taj novi član naše male elite ima zabilježeno kako se dogovaramo i što radimo... Istodobno tih nekoliko rečenica obrazloženja mislio sam da ćeš shvatiti kao ispriku, a ne kao dijeljenje packi; ispričavam se što nisam bio dovoljno precizan, obazriv, uljudan, ljubazan, taktičan... --Josip65 09:34, 26. veljače 2008. (CET)
ma krivo si pročitao moj kratki odgovor! niti se trebaš ispričavati niti sam dobila packu, samo sam obrnutim redom citala mejlove...i bila prezaposlena za dugi odgovor. Sve štima, obrazloženje je korisno, stvarno nisam proučila proceduru, a sad znam. Hvala ponovo Ivana Vladilo 12:13, 26. veljače 2008. (CET)

Izmjena polazne stranice

Ako se nitko ne bude usprotivio, izmijenit ću polaznu stranicu tako da maknem prvi zeleni široki pravokutnik na kojemu su pozevnice na objavljivanje i popis datoteka te okno unutar kojeg se može napisati tekst za novi članak. Obrazloženje: Prve dvije poveznice stalne su dvije poveznice u lijevom bočnom izborniku, a okno za upisivanje ponavlja se u desnom stupcu. --Josip65 15:25, 11. lipnja 2007. (CEST)

Autor u naslovu članka

Ima radova koji su jasno autorski, čini mi se zgodnim, veoma je praktično u sam naslov članka, odnosno u sam naslov datoteke nako crtice - staviti ime i prezime autora. Ime li nekoga kome možda to smeta? Čini mi se jako zgodnim u nekom od popisa (najposjećenijih stranica, novih stranica i sl.) odam u naslovu vidjeti tko je to napravio. Što mislite, da to provedemo dosljedno? --Josip65 22:52, 12. travnja 2007. (CEST)

pa ja sam i sama nekim naslovima (tuđima) dodavala autore. i meni je to ok, jer se odmah vidi autorstvo.
u vezi ovih najava, u redu da je prebačeno iz novosti, samo jako puno skrolanja do tih odjeljaka meni nije drago...da ubacimo i najave u sajdbar? znam da možda pretjerujem, i početna je baš dobra, ali skrolanje....to je naporno :))) Ivana Vladilo 23:20, 12. travnja 2007. (CEST)

Novi prilozi na vrh ili na dno

Na Ivaninu sugestiju prihvatili smo postavljanje novih priloga na vrh stranice na dogovaraonicu i novosti. Međutim, nisam baš siguran je li to najbolje rješenje iz nekoliko razloga, posebice na stranicama komentara:

  • na stranicama komentara softverski je predviđeno dodavanje novog odjeljka komentara korištenjem kartice "+", a korištenjem te kartice novi komentar smješta se ispod postojećih,
  • softverski je predviđeno arhiviranje stranica kad prijeđu određenu veličinu teksta, a većina mrežnih sjedišta koji koriste MediaWiki koriste se tom tehnikom arhiviranja - znači to je rješenje kojim se suradnik ne zamara "skrolanjem",
  • na većina stranica na UDK 02 tekst se niže od gore prema dolje pa će (novog) suradnika zbuniti i opteretiti kad, najednom, naiđe na neke stranice na kojima vrijedi obrnuto pravilo, to jest tekst kronologija je odozdo prema gore,
  • u našem zapadnoeuropskom civilizacijskom krugu tekst nižemo s lijeva na desno i odozgo prema dolje, tako postavljamo knjige na police, pretpostavljam da tako očekujemo da će se pojvaljivati i tekstovi na stranicama

Predlažem stoga da samo na dogovaraonici i novostima nove priloge nižemo obrnutim redoslijedom, a da na stranicama za komentare i dopisivanje sa suradnicima nižemo uobičajenim redoslijedom, odozgo prema dolje, a kad se nakupi mnogo teksta neka se takve stranice arhiviraju pa se ne ćemo više mučiti "skrolanjem". --Josip65 10:55, 29. siječnja 2007. (CET)

Slažem se da sve osim dogovaraonice i novosti ide odozgo prema dolje, Josip me softverskim rješenjima uvjerio ;)) Ivana Vladilo 11:37, 29. siječnja 2007. (CET)

Logotip i plakat

Logotip i plakat

Danas sam si dao malo oduška i poigrao se dizajnom logotipa i plakata. Nije da Tihomirov nije dobar, ali mi je jednostavno „preumjetnički“, a da bismo bili uočeni treba nam nešto malo komercijalnije.

Uzeo sam Tihomirov bar-kod kao motiv, ali sam mu malo smanjio broj crtica, napravio ga simetričnim i dodao mu boje. Onda sam uzeo slovo „K“ jer je početno slovo u riječi „knjižničari“ i stilizirao da tako da asocira na otvorenu knjigu, dok crtice u crtičnom-kodu asociraju na listove knjige.

Uz znak sam dodao samo mrežnu adresu (www.knjiznicari.hr) i slogan, tako da Tihomirov postojeći logotip možemo zadržati za projekt UDK 02, a ovaj znakić bi mogao biti općenito znakić za mrežno sjedište.

Ovo je inačica u uspravnom obliku, koja više asocira na slovo „K“.
logotip u uspravnom obliku
Ovo je inačica u polegnutom obliku i više asocira na otvorenu knjigu.
logotip u polegnutom obliku

Ovo je prijedlog za dva plakata za proljetnu školu (i buduće skupove).
plakat u uspravnom obliku
plakat u polegnutom obliku

Svi komentari dobrodošli, posebice Vanjini i njezinih dizajnera. --Josip65 00:30, 28. siječnja 2007. (CET)

ja sam za polegnutu varijantu Ivana Vladilo 08:13, 28. siječnja 2007. (CET)

mmm...a ja za manje šarenu :) a više umjetničku :))--Milena 20:51, 3. veljače 2007. (CET)

Uputa o postupanju s popisom školskih knjižnica po županijama

Slijedom upita o postavljanju poveznica na knjižnice s popisa, željela bih objasniti njegov smisao. Naime, slijedom razmišljanja da UDK02, uz repozitorij, postane portal školskog knjižničarstva, odlučili smo predstaviti svaku školsku knjižnicu u Hrvatskoj. Neke već imaju svoje web-stranice, neke nemaju. Ideja je da izradimo (na tome radimo) predložak kojim bismo na identičan način predstavili svaku, a onima koje imaju svoj URL omogućili postavljanje vanjske poveznice. Zato vas molimo, strpite se do izrade predloška, a dalje računamo na aktivnu pomoć matičara, voditelja i knjižničara. Ivana Vladilo 20:51, 19. siječnja 2007. (CET)

Abecedni redoslijed u kazalima

Ponajprije na Ivanino traženje, evo upute kako se može riješiti da se unutar autorskog kazala autori nižu po prezimenu, ali da im je prva riječ i dalje ime, pa prezime (jer smo pripadnici zapadnoeuropske civilizacije): Samo u autorskoj predmetnici treba predmetnicu Predmetnica:Autorsko kazalo promijeniti tako da se stavi okomita crta i navede prezime, ime. Vidi kako ovdje: Predmetnica:Tihomir Dunđerović - riješeno ovako: Dunđerović, Tihomir. Na stranici će se vidjeti samo predmetnica "autorsko kazalo". Sve jasno? --Josip65 16:50, 13. siječnja 2007. (CET)

Josipe, ne znam kako si to napravio, ali baš kako sam željela. Hvala! Ja sam, evo, šegrtski uredno prepravila cijelo Autorsko kazalo. Da, nema slova Lj. Kad bi me poučio kako bi se moglo i Naslovno kazalo razvrstati pod slova abecede poput ovog autorskog, mislim da bi bilo preglednije i urednije. Prekopala sam wikipediju u nadi da ću shvatiti kako to oni rade, ali nisam uspjela.Ivana Vladilo 23:02, 13. siječnja 2007. (CET)

Pravila - preporuke - smjernice - stajališta - savjeti i dosjetke

S obzirom da je hrvatska policija privodila blogere na obavijesne razgovore zbog onoga što su napisali u svojim blogovima, pravila su potrebna kako bi svi suradnici koji bilo što objavljuju na UDK 02 imali određenu zaštitu. Budući da na ovom mjestu ne postoji nikakav urednički kolegij koji bi kontrolirao što se objavljuje i time preuzimao odgovornost, već svaki suradnik odgovara za svoje radove, a svim posjetiteljima jasno je dano do znanja da se odričemo bilo kakve odgovornosti za štetu koja bi eventualno mogla biti prouzročena surfanjem po ovom mrežnom sjedištu, budući da svi suradnici možemo oblikovati gotovo sve, bez prethodnou traženja dopuštenja, bilo bi dobro da sve ovakve savjete, preporuke, stajališta, smjernice, savjete... i stavimo unutar takvih odrednica. Svi ti savjeti trebaju nam samo pomagati da se lakše snađemo, a ne da bi netko nekoga pozivao na red zato što je prekršio neko pravilo. --Josip65 12:00, 12. siječnja 2007. (CET)


Prijava - nastavak

Obzirom da je glasanjem moj prijedlog odbačen, želim pojasniti samo jedno. Suradnici se mogu prijavljivati kako žele, ali molim autore da svakako potpišu svoj rad i postave predmetnicu Autorsko kazalo jer tako administratori neće imati problema s atribucijom. Konačno, ako dajemo rad na korištenje, moramo omogućiti eventualnim korisnicima i pravilno citiranje koje podrazumijeva navođenje autora. Suradnici koji postavljaju tuđe radove, jasno je, ne moraju se prijaviti punim imenom i prezimenom, ali rad moraju pravilno opisati. Konačno, zato i razlikujemo autorsko i suradničko kazalo. Ivana Vladilo 11:37, 12. siječnja 2007. (CET)

Ispravak netočnog navoda: prijedlog nije odbačen, već jednostavno nisi dovolno dobro izlobirala. Šala mala. --Josip65 12:00, 12. siječnja 2007. (CET)

Charinsert konačno funkcionira

Dobrih mjeseca dana (s prekidima) na više od desetak različitih načina i s mnogo izgubljenih sati pokušavao sam instalirati dodatak charinsert. Naravno, radilo se o banalnoj pogrješci - preuzimanju datoteke s pogrješnog mjesta. Nema veze, konačno sam uspio. Kad kliknete na uređivanje bilo koje stranice, na dnu stranice, ispod puceta "sačuvaj stranicu" nalazi se unutar okvira više različitih često korištenih znakova koje više ne moramo upisivati ručno, već je dovoljno kliknuti na neki od tih znakova. U slučaju potrebe za dodatnim znakovima, slobodno recite. --Josip65 15:00, 22. prosinca 2006. (CET)

Dublin Core

Ako netko ima dobronamjernog informatičara vičnog PHP-u, a može mu objasniti što bismo htjeli s Dublin Coreom, neka ga priupita kako da iskoristimo ovo radi implementiranja Dubrin Core-a u UDK 02. Ima na MediaWikiju jedna datoteka koja se zove metadata.php i u napomenama stoji Metadata.php -- provides DublinCore and CreativeCommons metadata, samo ja ne znam sad što bih s tim, to jest kad "omogućimo varijablu" $wgEnableDublinCoreRdf što dalje raditi. --Josip65 10:23, 4. prosinca 2006. (CET)

CC licencija

U donjem lijevom kutu stavljena je slikovna poveznica na CC licenciju. Od ponuđenih inačica izabrane su opcije "Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada 2.5", a to znači da svatko radove objavljene na ovom repozitoriju

  • Slobodno smije:
umnožavati, distribuirati i javnosti priopćavati djelo
  • Pod sljedećim uvjetima:
    • Imenovanje. Morate priznati i označiti autorstvo djela na način kako je specificirao autor ili davatelj licence.
    • Nekomercijalno. Ovo djelo ne smijete koristiti u komercijalne svrhe.
    • Bez prerada. Ne smijete mijenjati, preoblikovati ili prerađivati ovo djelo.
U slučaju daljnjeg korištenja ili distribuiranja morate drugima jasno dati do znanja licencne uvjete ovog djela.
Od svakog od tih uvjeta moguće je odstupiti, ako dobijete dopuštenje nositelja autorskog prava.

Stavio sam tekst i na članak UDK02:Autorska prava - mislim da je to ono oko čega smo se složili, a na čemu je ponajprije radio Tihomir, ali ako sam u nečemu pogriješio, slobodno me ispravite, posebice to očekujem od Tihija. --Josip65 12:48, 29. studenog 2006. (CET)

Dodao datoteku!--tihi 17:23, 29. studenog 2006. (CET) Datoteka:Imenovanjenekomercijalnobezprerada.pdf

Tablica za pravila

Napravio sam (i ubacio u ovaj članak) tablicu za donošenja novih pravila da bude preglednije, uočljivije... Ivana, probaj ubaciti svoj prijedlog u tu tablicu, da vidim je li prekomplicirano!? Inače u slučaju da netko hoće dodati novu tablicu u ovaj članak za prijedlog novog pravila, najjednostavnije je prekopirati postojeću i izbrisati stari tekst, a ako pak hoćeš umetnuti praznu, bez teksta postupak je sljedeći:

  1. treba otići na stranicu Predložak:Pravila, ovdje je poveznica Predložak:Pravila
  2. na toj stranici treba kliknuti karticu "uredi"
  3. mišom ili tipkama ctrl+a označiti cijeli tekst
  4. otvoriti na ovoj stranici Dogovaraonice karticu "uredi"
  5. kliknuti na odgovarajuće mjesto i naredbom "zalijepi" ili "paste" ili tipkama ctrl+v prekopirati tablicu
  6. ispuniti prazna mjesta
  7. dodati nove retke u slučaju da pravilo ima više od 5 članaka na način da se sljedeća dva retka prekopiraju:
|----- bgcolor="#FFFFFF"
| Članak ||

Procedura stvaranja pravila i glasovanja

Jako sam sretan što nas se u manje od dva mjeseca okupilo više od 20 kolega i što imamo više od 70 članaka različitih suradnika i autora. Predlažem da radi izbjegavanja budućih nesporazuma unaprijed dogovorimo proceduru izradbe/ustanovljavanja/dogovaranja pravila. Predlažem da to bude na sljedeći način.

  • Kad netko hoće uvesti neko novo pravilo, on predloži to novo pravilo na ovom mjestu (ili kasnije možemo za to napraviti posebnu stranicu), navede datum predlaganja pravila i ostavi tjedan (ili deset) dana za glasovanje za ili protiv. Prijedlog je usvojen ili odbačen, ovisno o tome kako se u tih tjedan ili deset dana izjasnila većina suradnika.
  • Glasovanje je uspjelo ako se u tih tjedan ili deset dana izjasnilo za, protiv ili neutralnim barem 10% od svih prijavljenih suradnika evidentiranih na suradničkom kazalu.
  • Ako bilo koji suradnik smatra da je prijedlog od iznimne važnosti za cijelu suradničku zajednicu, može uložiti svoj "veto" i tražiti glasovanje kvalificiranom većinom svih prijavljenih suradnika - najmanje 50% svih prijavljenih suradnika mora se izjasniti za, protiv ili neutralnim da bi prijedlog bio usvojen ili odbačen.
  • Kad je pravilo jednom usvojeno, suradnici će ga se pridržavati, a administratori im u tome pomagati.
  • Kad je pravilo usvojeno, mora proći najmanje 30 dana prije nego što neki drugi suradnik predloži izmjene tog pravila (može predlagati izmjene drugih pravila)

Prije stavljanja prijedloga na glasovanje, zgodno je ovo mjesto koristiti i za dogovaraonicu o tome kako bi tekst prijedloga mogao izgledati. Ovaj put, radi ubrzanja proceture, preskačem taj korak, ali prihvaćam sve dobronamjerne popravke teksta.

Evo kako bi to izgledalo na upravo iznesenom prijedlogu:

Prijedlog za usvajanje novog ili izmjenu postojećeg pravila
Naziv pravila: Procedura stvaranja pravila i glasovanja
Članak 1. Kad netko od suradnika hoće uvesti neko novo pravilo, on predloži to novo pravilo na Dogovaraonici, navede datum predlaganja pravila i ostavi deset dana za glasovanje za ili protiv. Prijedlog je usvojen ili odbačen, ovisno o tome kako se u tih tjedan ili deset dana izjasnila većina suradnika.
Članak 2. Glasovanje je uspjelo ako se u tih deset dana izjasnilo za, protiv ili neutralnim barem 10% od svih prijavljenih suradnika evidentiranih na suradničkom kazalu u trenutku završetka glasovanja.
Članak 3. Ako bilo koji suradnik smatra da je prijedlog od iznimne važnosti za cijelu suradničku zajednicu, može uložiti svoj "veto" i tražiti glasovanje kvalificiranom većinom svih prijavljenih suradnika - najmanje 50% svih prijavljenih suradnika mora se izjasniti za, protiv ili neutralnim da bi prijedlog bio usvojen ili odbačen.
Članak 4. Kad je pravilo jednom usvojeno, suradnici će ga se pridržavati, a administratori im u tome pomagati.
Članak 5. Kad je pravilo usvojeno, mora proći najmanje 30 dana prije nego što neki drugi suradnik predloži izmjene tog pravila.
Početak glasovanja: 22. studenoga 2006.
Svršetak glasovanja: 02. prosinca 2006.
Za: --Josip Rihtarić 15:20, 22. studenog 2006. (CET) (p.s. ja sam ovo i predložio i držim fige da uspije iz prvog pokušaja)
-- Ivana Vladilo 19:14, 22. studenog 2006. (CET) (ovo je uobičajena procedura na Wikipediji, nek bude, pa odmah predlažem moje već predloženo pravilo :))

--Milena 15:35, 28. studenog 2006. (CET) OK, bilježim još jedno ZA :)

Slažem se, iako trenutno funkcioniram s pola mozga :-)--tihi 17:10, 29. studenog 2006. (CET)

I ja se slažem. Nadam se da nisam zakasnila. :) --Nataša

Protiv:
Neutralna:
Zaključujem da je dana 02. prosinca 2006. uspješno zaključeno glasovanje i pravilo usvojeno sa sljedećim razultatom:
Za:5 Protiv:0 Neutralno:0
Glasovanje zaključio: --Josip65 00:48, 3. prosinca 2006. (CET)

Način prijave

Kao jedan od administratora Repozitorija zamolila bih da uvedemo pravilo prijaljivanja suradnika i autora punim imenom i prezimenom. Naime, imam problema sa različitim oblicima imena koja su mi nepoznata pa je teško povezati sve u Autorsko kazalo i druga kazala. Uz to mislim da je to i doprinos ozbiljnosti projekta i lakšeg pretraživanja. Ivana Vladilo 12:33, 22. studenog 2006. (CET)

Prihvaćam ideju, premda bih ostavio mogućnost da suradnik ne bude autor teksta koji objavljuje. Primjerice, autor teksta Školske knjižnice Šibensko-kninske županije 2005.god. je kolegica Anita Cota, a tekst je "objavila" suradnica Svjetlana Jurlin Livić
Datoteke i članci su automatski evidentirani u suradničkom kazalu.
Datoteke i članke u autorsko kazalo (za sada) treba dodati u dva koraka:
  1. treba kliknuti uređivanje stranice ili uređivanje datoteke i unijeti autorsku predmetnicu na način [[Predmetnica:Ime Prezime]] i pohraniti stranicu. Ako je ime i prezime tog autora već evidentirano u autorskom kazalu, predmetnica će biti u plavoj boji, i stvar je gotova, članak je pridodan svom autoru; a ako je u crvenoj boji, treba učiniti još jedan korak
  2. treba kliknuti na crvenu autorsku predmetnicu, otvorit će se stranica autorske predmetnice i na TOJ stranici treba staviti predmetnicu [[Predmetnica:Autorsko kazalo]]
Jedan članak može imati više autora, i to je najmanji problem (imamo već slučaj da su autorice Dinka i Jasmina), ne moramo se ograničavati na 4 - samo treba dodati imena autora u predmetnice i provjeriti jesu li u plavoj ili crvenoj boji. Mene, međutim, muči nešto drugo. U člancima poput Federico Andahazi, ANATOM - je li autor samo Tihomir Dunđerović - jer je Tihomir Dunđerović napisao književnu kritiku, ili ćemo i Federica Andahazija također evidentirati autorom Anatoma? Je li za potrebe repozitorija važno razlikovati ova dva različita autorstva, uz već razlikovanje autora članka i suradnika? Meni "se čini" da bi u ovom slučaju svakako trebao biti naznačen Tihomir Dunđerović kao autor, dok je stvar dogovora što učiniti s Andahazijem. Formalno je ista stvar, ali sa sasvim drukčijim očekivanjima kad se radi o stranicama poput Mrežne stranice Vanje Škrobica i Mrežne stranice Milene Klanjac. Lako je vidjeti da je "prvi autor" tih stranica Josip Rihtarić, ali to je na repozitoriju sasvim nebitno, a svakako bi trebalo zabilježiti autorstvo Milene Klanjac i Vanje Škrobica. --Josip65 14:45, 22. studenog 2006. (CET)
Prijedlog za usvajanje novog ili izmjenu postojećeg pravila
Naziv pravila: Prijava suradnika i autora punim imenom i prezimenom
Članak 1. Suradnici se prijavljuju na UDK 02 svojim pravim imenom i prezimenom.
Članak 2. Suradnici, koji su se već bili prijavili svojim nadimkom, prijavit će ponovno svojim punim imenom i prezimenom.
Članak 3. Na zahtjev suradnika, administratori im mogu obrisati suradničke prijave u kojima su koristili nadimke ili imena bez prezimena.
Početak glasovanja: 30. 12. 2006.
Svršetak glasovanja: 10. 12. 2006.
Za:
Protiv:
Neutralna:
Zaključujem da je dana 10. prosinca 2006. prijedlog odbačen jer se glasovanju nije odazvao dovoljan broj suradnika (10% / 50% od ukupno registriranih suradnika u trenutku zaključenja glasovanja).
Glasovanje zaključio: --Josip65 18:30, 11. prosinca 2006. (CET)

Još razmišljam kamo ću staviti svoj glas, pod "za" ili pod "neutralan", naime postoje razlozi zbog kojih bih podržao ideju i zbog kojih mislim da nije nužno prijavljivanje punim imenom i prezimenom. I osobno sam na UDK02 podijeljena osoba, i to tako da se prijavljujem punim imenom i prezimenom kad objavljujem ili uređujem svoje autorske radove, a nadimkom kad radim administratorske poslove. Ako bude usvojeno ovo pravilo, morat ću se odreći svog administratorskog nadimka, šmrc,šmrc... (šalim se).
Autor i suradnik nije jedno te isto, a elaborirao sam o tome nekoliko odlomka iznad.
Međutim isto tako razumijem da je veoma teško administrirati kad želiš staviti autorsku predmetnicu, a ne znaš tko se krije iza nadimka, primjerice TajDa. Pitam se hoće li biti kolega koji ne će htjeti postati suradnikom ukoliko se to od njih bude tražilo. Kako bi bilo da se na formularu stavi vidljiva napomena - molba kojom bismo molili da se svakako učlane imenom i prezimenom, a ako baš inzistiraju, da ipak dopustimo da koriste pseudonim? --Josip65 14:54, 1. prosinca 2006. (CET)


Ovo je pravo mjesto za sve primjedbe, prijedloge, pritužbe, upite, nedoumice...

Na dnu se nalaze tri poveznice "zaštita privatnosti", "odricanje od odgovornosti" i "O projektu UDK02". Osim upućivanja na Ivanin uvodni članak, dodao sam nešto malo teksta za one kojima je ovo prvi susret s ovim "projektom", dok Ivanin članak "Repozitorij" govori o samom projektu, ali ne govori o tome kako je nastala ideja. Pokušat ću sutra ispuniti i ostala dva članka adekvatnim tekstom.

Razmislite i pokušajte na naslovu stranicu Glavna_stranica staviti nekoliko "najvažnijih" informacija:

  • gdje su to zapravo došli,
  • pozvati ih na suradnju,
  • uputiti kako surađivati
  • uputiti ih kako se snaći
  • što je još najvažnije?


Kratice županijskih stručnih vijeća školskih knjižničara određenih županija i grada Zagreba

Kratica bi trebala biti jasna, pregledna, uočljiva; koji vam se oblik čini najboljim?
Primjerice, za "stručno vijeće srednjih škola primorsko-goranske županije":

Josip65 17:57, 8. listopada 2006. (CEST)


Moja uobičajena kratica je: SVSKPGŽ ivana

To je problem jer u PGŽ postoje dva stručna vijeća - osnovnih i srednji škola. Ako ta kratica bude za tvoje vijeće, koja će onda biti za Korinu? Bi li ti nega od gore ipak bila prihvaljiva, a da bude dovoljno jasna i dovoljno kratka? Htio bih, naime, napraviti tablicu s poveznicama na sva (buduća) županijska vijeća. Josip65 10:33, 9. listopada 2006. (CEST)

Korinina je kratica SVOKPGŽ - znači SK-srednjoškolskih knjižničara, OK-osnovnoškolskih knjižničara. To nam je svima uobičajeno. ivana

Po tom kriteriju za 33 županijska stručna vijeća bile bi sljedeće kratice (u nekim županijama su združena županijska vijeća osnovnoškolskih i srednjoškolskih knjižničara): SVOKZGŽ SVSKZGŽ SVŠKKZŽ SVOKSMŽ SVSKSMŽ SVŠKKAŽ SVŠKVŽŽ SVŠKKKŽ SVŠKBBŽ SVOKPGŽ SVSKPGŽ SVŠKLSŽ SVOKVPŽ SVSKVPŽ SVŠKPSŽ SVŠKBPŽ SVŠKZDŽ SVOKOBŽ SVSKOBŽ SVOKŠKŽ SVSKŠKŽ SVŠKVSŽ SVOKSDŽ1 SVOKSDŽ2 SVSKSDŽ SVOKISŽ SVSKISŽ SVOKDNŽ SVSKDNŽ SVŠKMEŽ SVOKGZG1 SVOKGZG2 SVSKGZG
Je li to dovljno kratko, jasno i pregledno? Josip65 09:32, 12. listopada 2006. (CEST)
Nove priloge napišite
na vrhu (na početku) stranice

Ma to je u redu [[Ivana Vladilo 11:25, 12. listopada 2006. (CEST)]]

Word u Wiki

Ako u Googleu utipkate "word to wiki converter" dobit ćete poveznice na nekoliko zanimljivih programa pomoću kojih možete tekst napisan u wordu pretvoriti u tekst pogodan za objavljivanje na MediaWikiju. Ako naiđete na koji zgodan i kvalitetan, uputite ovdje na njega. Josip65 11:12, 20. listopada 2006. (CEST)

Osobni alati
izbornik za datoteke
Pomoć
for english speaking visitors