Nova izdanja
m |
(Terminološki opisni rječnik ovisnosti u e-izdanju) |
||
Redak 1: | Redak 1: | ||
+ | == Brlas, Siniša, ''Terminološki opisni rječnik ovisnosti'' == | ||
+ | Ovo je prvi i za sada jedini obuhvatni rječnik ovisnosti u suvremenoj Hrvatskoj. Pojedini termini u rječniku prepoznatljivih su definicija jer su već ranije dobro definirani u literaturi, neki su kompilacija iz više izvora, dok pojedini termini, posebno oni povezani s doživljavanjem i ovisničkim ponašanjem pojedinca, dakle oni termini koji su mahom u području psihologije ovisnosti, uopće do sada u literaturi nisu bili opisani ili su bili opisani nekonzistentno i višeznačno, i tek su u ovome rječniku jasno definirani.<br> | ||
+ | Rječnik je dostupan i u elektroničkom obliku : [http://centar.zzjzvpz.hr/izbor/img_izbor/bupl/Terminoloski_opisni_rjecnik_ovisnosti.pdf Rječnik]<br> | ||
+ | izvor: [http://centar.zzjzvpz.hr/izbor/vijesti11/vijest20111115.html]<br> | ||
+ | [[Suradnik:Ivana Vladilo|Ivana Vladilo]] 10:58, 24. studenog 2011. (CET) | ||
+ | |||
== ''Novinarstvo u školi'', Zagreb: Školska knjiga, 2010. == | == ''Novinarstvo u školi'', Zagreb: Školska knjiga, 2010. == | ||
Autori: Branka Primorac, Marijan Šimeg, Anita Šojat<br> | Autori: Branka Primorac, Marijan Šimeg, Anita Šojat<br> |
Trenutačna izmjena od 09:58, 24. studenoga 2011.
Brlas, Siniša, Terminološki opisni rječnik ovisnosti
Ovo je prvi i za sada jedini obuhvatni rječnik ovisnosti u suvremenoj Hrvatskoj. Pojedini termini u rječniku prepoznatljivih su definicija jer su već ranije dobro definirani u literaturi, neki su kompilacija iz više izvora, dok pojedini termini, posebno oni povezani s doživljavanjem i ovisničkim ponašanjem pojedinca, dakle oni termini koji su mahom u području psihologije ovisnosti, uopće do sada u literaturi nisu bili opisani ili su bili opisani nekonzistentno i višeznačno, i tek su u ovome rječniku jasno definirani.
Rječnik je dostupan i u elektroničkom obliku : Rječnik
izvor: [1]
Ivana Vladilo 10:58, 24. studenog 2011. (CET)
Novinarstvo u školi, Zagreb: Školska knjiga, 2010.
Autori: Branka Primorac, Marijan Šimeg, Anita Šojat
Knjiga Novinarstvo u školi prvi je praktični, zanimljivo pisani vodič za školske novinare, urednike školskih novina i voditelje novinarskih družina u školama. Školski novinari mogu u ovoj knjizi saznati sve što treba znati o vrstama novinskih tekstova, o njihovu prikupljanju, obradbi i arhiviranju, ali i o načinima vođenja intervjua, novinarskim akreditacijama i svemu ostalome što čini svakidašnjicu profesionalnog novinara. Urednici i budući urednici novina pronaći će mnoštvo korisnih savjeta o opremanju tekstova naslovima, podnaslovima, nadnaslovima, o dizajnu naslovnice, logotipa, unutrašnjih stranica novina. Pronaći će i upute za prelamanje novina, pripremanje za tisak, pregovore s tiskarama... Ova je knjiga namijenjena i onim učiteljima koji su oduvijek željeli pokrenuti školske novine, ali ih je priječio osjećaj da ne znaju dovoljno o tome. U ovoj će knjizi pronaći provjerene savjete o tome kako okupiti školsku družinu, kako komunicirati i održati je na okupu, kako pomoći mladim novinarima da nauče osnove novinarskog posla.
Izvor:[2]
Ivana Vladilo 10:08, 14. travnja 2010. (CEST)
Dubravka Volenec,Knjižnica vas moli da ne šarate po knjizi, Zagreb: Školska knjiga, 2010.
Jeste li se ikad zapitali što učenici pišu na rubnicima knjige koje posuđuju u školskoj knjižnici? Koliko su puta knjige poslužile za dopisivanje ili kao spremište za neizrečene misli? Kakve komentare čitatelji pišu o pročitanome tekstu, ali i o mnogim drugim stvarima?
Knjiga Knjižnica vas moli da ne šarate po knjizi...na duhovit se i kritičan način bavi baš time - tragovima što ih čitatelji ostavljaju u knjigama. Autorica Dubravka Volenec, i sama knjižničarka, više je godina prikupljala komentare zabilježene na rubnicima knjiga. Uz stihove, primjedbe, poruke, crteže, slike i grafite, u knjigama je pronašla i zaboravljena pisma, suho cvijeće..i još mnogo toga.
U ovoj su knjizi prikupljene zabilješke s rubnica knjiga, a popraćene su autoričinim objašnjenjima, komentarima i ponekom prigodnom pričom.
Knjiga je namijenjena ljubiteljima knjige i čitanja svih dobi, a ujedno je i molba čitateljima da ne šaraju po knjigama.
Izvor:[3]
Ivana Vladilo 09:40, 14. travnja 2010. (CEST)
James E. Herring, Internetske i informacijske vještine: priručnik za učitelje i školske knjižničare
Tehnički podaci i anotacija priručnika: Datoteka:Internetske i informacijske vještine - anotacija.pdf
Ivana Vladilo 12:16, 6. lipnja 2009. (CEST)
Anita Brigović, Hrvatsko slovo u naponu riječi
U 2007. godini izdana je knjiga znakovita naslova „Hrvatsko slovo u naponu riječi“ Anite Brigović- školske knjižničarke u Elektrotehičkoj školi u Zagrebu. Knjiga je opremljena vrlo kvalitetnim ilustracijama, a uredila ju je Julija Vojković.
Već u samom naslovu autorica upućuje na svoje interese. Ona povezuje hrvatsku riječ, likovnost, baštinu i kulturu sa svojim osnovnim poslom: djelovanjem u školskoj knjižnici –informirati učenike i poticati njihovu znatiželju i zanimanje za estetsku i duhovnu dimenziju ljudskog života.
Autorica je po svom osnovnom zvanju profesor povijesti umjetnosti i to se na stranicama ove knjige osjeti i doživljava.Ona u svoju strukovnu školu unosi estetsku dimenziju . Radovi su nastali na osnovi brojnih izložbi, predavanja u školskoj knjižnici i posjeta izložbama kod nas ali i inozemstvu.Kako učenicima približiti nadrealizam? Brojne poticaje pronaći će i knjižničar i profesor hrvatskog jezika...
Datoteka:Hrvatsko slovo u naponu riječi - Anita Brigović.pdf
Ivana Vladilo 10:17, 8. rujna 2008. (CEST)
Stjepan Staničić, Menadžment u obrazovanju
U knjizi se analiziraju pogledi na menadžment i vodstvo u obrazovanju, upravljanje i rukovođenje. Posebna je pozornost posvećena ravnatelju kao rukovoditelju, kompetencijama i profesionalizaciji njegova rada, komuniciranju i motiviranju zaposlenih, stilovima vođenja, timskom radu, te sukobima i njihovu rješavanju u školi. Analizira se i škola kao organizacija, sadržaj, složenost te klima i kultura njezina rada. Svako poglavlje završava sažetim zaključcima i bibliografijom. Na kraju knjige su kazala stručnjaka i pojmova menadžmenta u obrazovanju.
Izdavač Adamić, Rijeka (270 kn)
Ivana Vladilo 18:16, 11. listopada 2007. (CEST)
Nova izdanja "Ostvarenja"
Poštovani,
Posebno nam je zadovoljstvo predstaviti Vam nasa rujanska izdanja.
Nastavljajući niz praktičnih priručnika na temu integracije tijela i mozga u razvoju i učenju predstavljamo vam ilustriranu knjigu za djecu s teskoćama u učenju, terapeute i roditelje "Bez stresa učenje može biti lakše" dr. Gordona Stokesa. Ova nagraðivana knjiga senzomotoričkih i mentalnih vjezbi temeljenih na edukacijskoj kineziologiji (Touch For Health, Brain Gym i '3 in 1') prevedena je na vise od deset jezika. Uvodi nas u jednostavne, sustavno opisane i ilustrirane vježbe koje pomažu djeci s disleksijom i drugim teskoćama u učenju, a korisne su i za predškolce s predispozicijom za disleksiju. Za razliku od svih dosadašnjih priručnika, radi se o ilustriranoj knjizi u boji velikog formata čiji je tekst stilom pripovijedanja uz slikovite primjere razumljiv i zanimljiv djeci, a svaka je vježba prikazana velikom ilustracijom u boji. Izvodjenje vježbi u razdoblju od 30 dana može rezultirati uočljivim pozitivnim promjenama u vještinama čitanja i pisanja, školskom radu i ponašanju. Tekst je oblikovan i otisnut u skladu s međunarodnim standardima za djecu s teskoćama u čitanju. Knjiga je izuzetno korisna svima koji su u svoj terapijski rad s djecom uveli Brain Gym i druge tehnike edukacijske kineziologije.
Osim knjiga, pripremili smo za vas i glazbenu zbirku koja pomaže djeci u učenju i ostalim dnevnim aktivnostima. Znanstveno je dokazano da klasična glazba (osobito barokna i Mozartova) značajno utječe na sposobnost učenja, jer pomaže postići stanje opuštene budnosti, poznato kao "alfa stanje" koje je jako povoljno za koncentraciju, pamćenje, kreativnost i učenje. Čuveni britanski violinist i dirigent Roland Roberts predstavlja nam seriju od tri CD-a, tri klasične zbirke snimljene na poseban način koji pogoduje različitim dječjim aktivnostima:
Na CD-u "Opuštanje: Smirujuca klasika za tihe trenutke" nalaze se opustajuče skladbe namijenjene smirivanju djece i opustajućim aktivnostima.
"Skladbe budilice: Klasične skladbe za razbuđivanje"
Snimljene su tempom od 120 bpm (udaraca u minuti) i predstavljaju izvrsnu pratnju energičnim aktivnostima poput jutarnjeg razbuđivanja, jačanja pozornosti, prelaženja na novu aktivnost ili živahnih vježbi.
"Zona ubrzanog učenja: Glazba za postizanje alfa stanja i učinkovitije učenje" sadrži klasične skladbe snimljene tempom od 60 bpm (udaraca u minuti) koje su idealna pratnja učenju jer olakšavaju koncentraciju i pohranjivanje naučenog u dugoročno pamćenje.
Povremeno sviranje odgovarajuće glazbe u pozadini, u određeno doba dana, pomaže djeci da od svake aktivnosti dobiju maksimum. Zelja nam je da ovom zbirkom unesemo klasičnu glazbu u život djece od najranije dobi. Dokazano je da slušanje klasične glazbe, čak i one koja tiho svira u pozadini, poboljšava dječje zdravlje i inteligenciju.
Ovo su samo kratki osvrti; pozivam vas da posjetite nasu web knjižaru na adresi http://razvojdjece.crolink.net s detaljnim opisom ovih novih, kvalitetnih i korisnih materijala u izdanju Ostvarenja. Radujemo se vasem javljanju.
Uz najbolje zelje
Ilona Posokhova glavna urednica
Ivana Vladilo 08:31, 14. rujna 2007. (CEST)
Zbornik europske čitateljske konferencije u Zagrebu (2005)
Na mrežnim stranicama Hrvatskoga čitateljskog društva je zbornik europske čitateljske konferencije u Zagrebu (2005). Mislim da će Vas zanimati (415 stranica, ima jako dobrih tekstova) pa proslijedite, molim Vas, informaciju onima koje bi to moglo zanimati. www.hcd.hr
priredila: Ivanka Stričević
Nova izdanja HKD-a
iz tiska su izišla nova izdanja HKD-a:
Slobodan pristup informacijama : 4. i 5. okrugli stol: zbornik radova,
6. okrugli stol o slobodnom pristupu informacijama : profesionalna etika knjižničara i društvene etičke norme: zbornik radova
Smjernice za knjižnične usluge za zatvorenike
Ivana Vladilo 21:37, 17. kolovoza 2007. (CEST)