Nastavni sat u školskoj knjižnici - Marta Lončarević
m |
|||
Redak 1: | Redak 1: | ||
'''Obilježavanje Mjeseca hrvatske knjige u školskoj knjižnici''' | '''Obilježavanje Mjeseca hrvatske knjige u školskoj knjižnici''' | ||
− | Mjesec hrvatske knjige 2006. godine posvećen je znanstvenicima. U Tehničkoj školi za strojarstvo i brodogradnju u Rijeci odlučila sam, a u skladu s naputkom, posvetiti ove dane našem znanstveniku Nikoli Tesli. | + | Mjesec hrvatske knjige 2006. godine posvećen je znanstvenicima. U Tehničkoj školi za strojarstvo i brodogradnju u Rijeci odlučila sam, a u skladu s naputkom, posvetiti ove dane našem znanstveniku Nikoli Tesli. |
+ | |||
S nekolicinom učenika 2. razreda izradila sam plakate. Tri su posvećena znanstvenicima kroz stoljeća a dva N. Tesli. | S nekolicinom učenika 2. razreda izradila sam plakate. Tri su posvećena znanstvenicima kroz stoljeća a dva N. Tesli. | ||
− | Uz sugestiju učenika 4. razreda napravili smo prezentaciju u power pointu. | + | Uz sugestiju učenika 4. razreda napravili smo prezentaciju u power pointu. ([http://www.uploadline.com/line/5361768/1_NIKOLA_TESLA.pps.html Prezentacija]) |
Okosnicu nastavnog sata čine sljedeći izvori informacija: DVD priložen uz časopis Drvo znanja iz mjeseca listopada, sam časopis Drvo znanja, monografija «Nikola Tesla», knjiga «Čovjek koji je otkrio 20. stoljeće» te dvije internetske adrese. | Okosnicu nastavnog sata čine sljedeći izvori informacija: DVD priložen uz časopis Drvo znanja iz mjeseca listopada, sam časopis Drvo znanja, monografija «Nikola Tesla», knjiga «Čovjek koji je otkrio 20. stoljeće» te dvije internetske adrese. | ||
Blok sat u školskoj knjižnici tako je postao multimedijalni jer su učenici gledali TV, šetali virtualnim laboratorijem N. Tesle, gledali prezentaciju u PP te čitali odabrane tekstove iz navedenih knjiga i časopisa. | Blok sat u školskoj knjižnici tako je postao multimedijalni jer su učenici gledali TV, šetali virtualnim laboratorijem N. Tesle, gledali prezentaciju u PP te čitali odabrane tekstove iz navedenih knjiga i časopisa. | ||
+ | |||
Važno je napomenuti kako namjera nije bila učenike podučiti fizikalnim, elektroničkim i sličnim zakonitostima Teslinih dostignuća, već je naglasak na Tesli kao znanstveniku – umjetniku, iznimnoj osobi koja nam je darovala budućnost, nesebično i vizionarski, te osjetiti dio energije kojom je zračio ovaj fascinantan čovjek. | Važno je napomenuti kako namjera nije bila učenike podučiti fizikalnim, elektroničkim i sličnim zakonitostima Teslinih dostignuća, već je naglasak na Tesli kao znanstveniku – umjetniku, iznimnoj osobi koja nam je darovala budućnost, nesebično i vizionarski, te osjetiti dio energije kojom je zračio ovaj fascinantan čovjek. | ||
+ | |||
Naučili smo kako energija ne može nestati ni nastati, već samo mijenjati oblik. Cilj je ovoga nastavnoga sata ući u školsku knjižnicu te ju, nakon dva školska sata napustiti nabijen djelićem Tesline energije, snagom njegovih vizija i željom da i sami, bilo kako, darujemo, snagom svoje osobnosti, nešto posebno svojoj okolini, vjerujući u sebe, poštujući vrijeme i prostor kojega dijelimo s ljudima oko sebe. | Naučili smo kako energija ne može nestati ni nastati, već samo mijenjati oblik. Cilj je ovoga nastavnoga sata ući u školsku knjižnicu te ju, nakon dva školska sata napustiti nabijen djelićem Tesline energije, snagom njegovih vizija i željom da i sami, bilo kako, darujemo, snagom svoje osobnosti, nešto posebno svojoj okolini, vjerujući u sebe, poštujući vrijeme i prostor kojega dijelimo s ljudima oko sebe. | ||
+ | |||
Dakle, naglasak je na temeljnim ljudskim vrijednostima, snažnim moralnim principima koji su Teslu vodili u njegovu radu: vjera u sebe i u ishod svoga djelovanja, nesebičnost, humanost, poznavanje i poštovanje prirode i njenih resursa (danas to zovemo ekologijom), dosljednost, odricanje od materijalnih vrijednosti u korist moralnih, ljubav spram života kao takvog i rad. | Dakle, naglasak je na temeljnim ljudskim vrijednostima, snažnim moralnim principima koji su Teslu vodili u njegovu radu: vjera u sebe i u ishod svoga djelovanja, nesebičnost, humanost, poznavanje i poštovanje prirode i njenih resursa (danas to zovemo ekologijom), dosljednost, odricanje od materijalnih vrijednosti u korist moralnih, ljubav spram života kao takvog i rad. | ||
+ | |||
+ | |||
Marta Lončarević | Marta Lončarević | ||
+ | |||
+ | Slike: [http://i134.photobucket.com/albums/q109/Marta_051/DSC02341.jpg Slika 01], [http://i134.photobucket.com/albums/q109/Marta_051/DSC02324.jpg Slika 02], [http://i134.photobucket.com/albums/q109/Marta_051/DSC02367.jpg Tekst Slika 03] | ||
+ | |||
[[Predmetnica:Marta Lončarević]] | [[Predmetnica:Marta Lončarević]] |
Inačica od 14:57, 30. studenoga 2006.
Obilježavanje Mjeseca hrvatske knjige u školskoj knjižnici
Mjesec hrvatske knjige 2006. godine posvećen je znanstvenicima. U Tehničkoj školi za strojarstvo i brodogradnju u Rijeci odlučila sam, a u skladu s naputkom, posvetiti ove dane našem znanstveniku Nikoli Tesli.
S nekolicinom učenika 2. razreda izradila sam plakate. Tri su posvećena znanstvenicima kroz stoljeća a dva N. Tesli. Uz sugestiju učenika 4. razreda napravili smo prezentaciju u power pointu. (Prezentacija) Okosnicu nastavnog sata čine sljedeći izvori informacija: DVD priložen uz časopis Drvo znanja iz mjeseca listopada, sam časopis Drvo znanja, monografija «Nikola Tesla», knjiga «Čovjek koji je otkrio 20. stoljeće» te dvije internetske adrese. Blok sat u školskoj knjižnici tako je postao multimedijalni jer su učenici gledali TV, šetali virtualnim laboratorijem N. Tesle, gledali prezentaciju u PP te čitali odabrane tekstove iz navedenih knjiga i časopisa.
Važno je napomenuti kako namjera nije bila učenike podučiti fizikalnim, elektroničkim i sličnim zakonitostima Teslinih dostignuća, već je naglasak na Tesli kao znanstveniku – umjetniku, iznimnoj osobi koja nam je darovala budućnost, nesebično i vizionarski, te osjetiti dio energije kojom je zračio ovaj fascinantan čovjek.
Naučili smo kako energija ne može nestati ni nastati, već samo mijenjati oblik. Cilj je ovoga nastavnoga sata ući u školsku knjižnicu te ju, nakon dva školska sata napustiti nabijen djelićem Tesline energije, snagom njegovih vizija i željom da i sami, bilo kako, darujemo, snagom svoje osobnosti, nešto posebno svojoj okolini, vjerujući u sebe, poštujući vrijeme i prostor kojega dijelimo s ljudima oko sebe.
Dakle, naglasak je na temeljnim ljudskim vrijednostima, snažnim moralnim principima koji su Teslu vodili u njegovu radu: vjera u sebe i u ishod svoga djelovanja, nesebičnost, humanost, poznavanje i poštovanje prirode i njenih resursa (danas to zovemo ekologijom), dosljednost, odricanje od materijalnih vrijednosti u korist moralnih, ljubav spram života kao takvog i rad.
Marta Lončarević
Slike: Slika 01, Slika 02, Tekst Slika 03