|
|
Redak 1: |
Redak 1: |
| + | {|style="margin: 0 auto;" |
| + | |
| + | | [[File:Princeza1.jpg|thumb|300px|upright| |
| + | |
| + | <b>[http://www.os-ekumicica-slatina.skole.hr/ Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina]<i><br><br>Princeza u potrazi za srećom<br> (Poticanje čitanja u OŠ Eugena Kumičića u Slatini, 2015.)</i></b><br><br> |
| + | <i>piše: M. Schmitz</i> |
| + | <br><br>Princeza u potrazi za srećom novi je naslov u našoj školskoj knjižnici koji ima jednu posebnost, a to je da su likovi iz slikovnice, princeza i kralj, postali opipljive lutke kojima učenici mogu izvesti malu kazališnu predstavu.]] |
| + | |
| + | | [[File:Princeza2.jpg|thumb|300px|upright| |
| + | |
| + | <b>[http://www.os-ekumicica-slatina.skole.hr/ Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina]<i><br><br>Princeza u potrazi za srećom<br> (Poticanje čitanja u OŠ Eugena Kumičića u Slatini, 2015.)</i></b><br><br> |
| + | <i>piše: M. Schmitz</i> |
| + | <br><br>Već dobro uhodani tim u OŠ Eugena Kumičića iz Slatine koji se sastoji od učenika 2.a razreda, učiteljice Renate Grahovac i knjižničarke Melite Schmitz i danas (12. lipnja 2015.) je uspješno obradio navedenu slikovnicu na satu hrvatskoga jezika, a u svrhu poticanja čitanja i ljubavi prema knjizi, tj. u svrhu maloga školskoga projekta koji se ovom slikovnicom ove školske godine približio kraju.]] |
| + | |
| + | | [[File:Princeza3.jpg|thumb|300px|upright| |
| + | |
| + | <b>[http://www.os-ekumicica-slatina.skole.hr/ Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina]<i><br><br>Princeza u potrazi za srećom<br> (Poticanje čitanja u OŠ Eugena Kumičića u Slatini, 2015.)</i></b><br><br> |
| + | <i>piše: M. Schmitz</i> |
| + | <br><br>Učenici rado slušaju čitanje priča, ali im je još draže kada omiljene likove mogu vidjeti i dodirnuti, u ovom slučaju u obliku lutaka, koje su ih dalje inspirirale na crtanje istih kao i na spontanu i zanimljivu dramatizaciju male kazališne predstave u kojoj su sami bili i glumci, ali i režiseri.]] |
| + | |
| + | | [[File:Princeza4.jpg|thumb|300px|upright| |
| + | |
| + | <b>[http://www.os-ekumicica-slatina.skole.hr/ Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina]<i><br><br>Princeza u potrazi za srećom<br> (Poticanje čitanja u OŠ Eugena Kumičića u Slatini, 2015.)</i></b><br><br> |
| + | <i>piše: M. Schmitz</i> |
| + | <br><br>Sljedeće školske godine čekaju ih nove priče, nove lutke, nove slike, novi crteži i nova druženja u kojima će zasigurno svi ponešto naučiti i, što je još važnije, u kojima će svi uživati što i jest svrha književnoga teksta.]] |
| + | |
| + | |} |
| + | |
| {|style="margin: 0 auto;" | | {|style="margin: 0 auto;" |
| | | |
Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina
Princeza u potrazi za srećom (Poticanje čitanja u OŠ Eugena Kumičića u Slatini, 2015.) piše: M. Schmitz Princeza u potrazi za srećom novi je naslov u našoj školskoj knjižnici koji ima jednu posebnost, a to je da su likovi iz slikovnice, princeza i kralj, postali opipljive lutke kojima učenici mogu izvesti malu kazališnu predstavu.
|
Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina
Princeza u potrazi za srećom (Poticanje čitanja u OŠ Eugena Kumičića u Slatini, 2015.) piše: M. Schmitz Već dobro uhodani tim u OŠ Eugena Kumičića iz Slatine koji se sastoji od učenika 2.a razreda, učiteljice Renate Grahovac i knjižničarke Melite Schmitz i danas (12. lipnja 2015.) je uspješno obradio navedenu slikovnicu na satu hrvatskoga jezika, a u svrhu poticanja čitanja i ljubavi prema knjizi, tj. u svrhu maloga školskoga projekta koji se ovom slikovnicom ove školske godine približio kraju.
|
Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina
Princeza u potrazi za srećom (Poticanje čitanja u OŠ Eugena Kumičića u Slatini, 2015.) piše: M. Schmitz Učenici rado slušaju čitanje priča, ali im je još draže kada omiljene likove mogu vidjeti i dodirnuti, u ovom slučaju u obliku lutaka, koje su ih dalje inspirirale na crtanje istih kao i na spontanu i zanimljivu dramatizaciju male kazališne predstave u kojoj su sami bili i glumci, ali i režiseri.
|
Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina
Princeza u potrazi za srećom (Poticanje čitanja u OŠ Eugena Kumičića u Slatini, 2015.) piše: M. Schmitz Sljedeće školske godine čekaju ih nove priče, nove lutke, nove slike, novi crteži i nova druženja u kojima će zasigurno svi ponešto naučiti i, što je još važnije, u kojima će svi uživati što i jest svrha književnoga teksta.
|
Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina
Važno je na vrijeme započeti (Poticanje čitanja u prvim razredima u OŠ Eugena Kumičića u Slatini, 2015.) piše: M. Schmitz Učestalo se govori da naša djeca ne čitaju dovoljno, a ako i čitaju to se odnosi na sadržaje koji se nalaze na internetu i uglavnom su to sažeci lektirnih naslova koji su propisani godišnjim planom i programom za nastavni predmet hrvatskoga jezika. Takvo čitanje ne možemo nazvati prihvatljivim čitanjem te se od škola očekuje da učenike uči i navikava čitati književne sadržaje te ih upućuje na kvalitetne naslove kroz koje će učenici bogatiti osobni rječnik, učiti čitati s razumijevanje te konačno i uživati u pročitanom tekstu.
|
Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina
Važno je na vrijeme započeti (Poticanje čitanja u prvim razredima u OŠ Eugena Kumičića u Slatini, 2015.) piše: M. Schmitz Najvrjedniji učinak čitanja zasigurno jest razvijanje empatije kod čitatelja, tj. uživljavanje s likom te shvaćanje cjelokupne motivacije djelovanja likova što se opet odnosi na razvoj cjelokupne ličnosti pojedinca, tj. čitatelja. I stoga je vrlo važno da se učenike sustavno motivira na čitanje kroz zanimljive i primjerene sadržaje za svaku životnu dob učenika. Knjižničarka Melita Schmitz iz Osnovne škole Eugena Kumičića iz Slatine osmislila je korake za poticanje čitanja od prvoga do četvrtoga razreda u svojoj školi koji provodi svake školske godine pa je tako i ove godine učenike prvog razreda u suradnji s učiteljicama Anitom Jančić Rulj, Žaklinom Krstičević i Vesnom Košutić motivirala učenike na čitanje kroz naslov Tri medvjeda i gitara Ljudevita Bauera.
|
Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina
Važno je na vrijeme započeti (Poticanje čitanja u prvim razredima u OŠ Eugena Kumičića u Slatini, 2015.) piše: M. Schmitz Učenici su u školskoj knjižnici slagali plakat koji se odnosio na razvoj radnje i motivaciju likova u priči te se tako provjeravalo jesu li razumjeli pročitani tekst. Isti učenici posvetit će se i pričama Oprostite, jeste li vi vještica (P. Horn) te Riba duginih boja (M. Pfister) te će na zanimljiv način kroz integraciju knjižnično-informacijskog obrazovanja, hrvatskoga jezika i književnosti realizirati i sadržaje građanskog i zdravstvenog odgoja.
|
Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina
Važno je na vrijeme započeti (Poticanje čitanja u prvim razredima u OŠ Eugena Kumičića u Slatini, 2015.) piše: M. Schmitz Čitanje je važna i korisna aktivnost za svaku osobu te joj se trebamo sustavno posvetiti od najranije životne dobi, za škole je to od prvoga razreda, kroz kurikule nastavnog predmeta hrvatskoga jezika i književnosti, a trebamo imati na umu i izreku Tone Pavčeka koji kaže: Ako ne budemo čitali, pročitat će nas!
|
Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina
Narodnjačka poetika u životu mladih (Mjesec hrvatske knjige 2014., tema: Ljubav) pišu: E. Vujčić & M. Schmitz U srijedu, 19.11.2014., povodom obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige u OŠ Eugena Kumičića u Slatini u školskoj knjižnici nastavnica hrvatskoga jezika Elvira Vujčić i knjižničarka Melita Schmitz održale su s učenicima 7. c razreda korelacijsko-integracijsku nastavu s temom Narodnjačka poetika u životu mladih. Sve veći zamah slušanja narodnjačkih pjesama, takozvanih cajki, u svim slojevima društva zabrinjavajuća je pojava kako za usvajanje glazbenoga ukusa tako i za razvijanje literarnoga i poetskoga smisla i osjećaja za lijepu i vrijednu književnost pa su tako nastavnice osmislile nastavni sat koji će ujedno prikazati trivijalnost i besmislenost narodnjačkih stihova te slabu glazbenu vrijednost njihovih glazbenih kompozicija.
|
Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina
Narodnjačka poetika u životu mladih (Mjesec hrvatske knjige 2014., tema: Ljubav) pišu: E. Vujčić & M. Schmitz Učenicima su bili predstavljeni stihovi pjesama srpskoga pjevača Mile Kitića: Milioni, kamioni koji su se uspoređivali sa stihovima pjesme Odlazak Tina Ujevića nakon čega su učenici poslušali uglazbljenu verziju pjesme Odlazak našega poznatoga glazbenika Arsena Dedića.Učenici su kroz analizu stihova narodnjačke pjesme spoznali i uvidjeli da su u pitanju lake note kratkoga trajanja i besmislenih stihova koje će vjerojatno, kako su sami rekli, već sutra zaboraviti.
|
Gimnazija Petra Preradovića
Mentalna mapa s radionice o Cjelovitoj kurikularnoj reformi - 1. skupina (S radionice o Cjelovitoj kurikularnoj reformi održna ena županijskom stručnom vijeću u Gimnaziji Petra Preradovića)
|
Gimnazija Petra Preradovića
Mentalna mapa s radionice o Cjelovitoj kurikularnoj reformi - 2. skupina (S radionice o Cjelovitoj kurikularnoj reformi održna ena županijskom stručnom vijeću u Gimnaziji Petra Preradovića)
|