Udruga knjižničari.jpg
Knjižničari
Hrvatska mreža školskih knjižničara

Datoteka:A sad reklame !.pdf

Izvor: UDK02
(Usporedba među inačicama)
Skoči na: izbornici, traži
(Cilj je nastavnog sadržaja razumjeti reklamu kao oblik komunikacije, identificirati načine na koje autori reklame djeluju na kupce i razvijati kritičko mišljenje. U uvodnom dijelu sata učenici su upoznati s definicijama reklame i oglašavanja, jer se)
 
 
Redak 1: Redak 1:
Cilj je nastavnog sadržaja razumjeti reklamu kao oblik komunikacije, identificirati načine na koje autori reklame djeluju na kupce i razvijati kritičko mišljenje. U uvodnom dijelu sata učenici su upoznati s definicijama reklame i oglašavanja, jer se htjelo ukazati na činjenicu da su reklame također proizvodi. Prikazujući fotografije proizvoda i videozapise, učenici su pozvani da preispitaju vlastite stavove prema konzumerizmu. Nadalje učenici su upoznati s pojmom prikrivenog oglašavanja. Prvi je zadatak bio odabrati omiljenu (ili neku drugu) reklamu i odgovoriti na unaprijed pripremljena pitanja. Drugi je zadatak zahtijevao korištenje mobilnih uređaja i snimanje reklame/video uratka  u trajanju od jedne minute na jednu od ponuđenih tema ( zdravlje, društvene mreže, prehrambeni proizvodi). Kao nagradu učenici su dobili poklon bon, koji je moguće iskoristiti nakon povratka u školu. [[Predmetnica:Mrežna zbirka]]
+
Cilj je nastavnog sadržaja razumjeti reklamu kao oblik komunikacije, identificirati načine na koje autori reklame djeluju na kupce i razvijati kritičko mišljenje. U uvodnom dijelu sata učenici su upoznati s definicijama reklame i oglašavanja, jer se htjelo ukazati na činjenicu da su reklame također proizvodi. Prikazujući fotografije proizvoda i videozapise, učenici su pozvani da preispitaju vlastite stavove prema konzumerizmu. Nadalje učenici su upoznati s pojmom prikrivenog oglašavanja. Prvi je zadatak bio odabrati omiljenu (ili neku drugu) reklamu i odgovoriti na unaprijed pripremljena pitanja. Drugi je zadatak zahtijevao korištenje mobilnih uređaja i snimanje reklame/video uratka  u trajanju od jedne minute na jednu od ponuđenih tema ( zdravlje, društvene mreže, prehrambeni proizvodi). Kao nagradu učenici su dobili poklon bon, koji je moguće iskoristiti nakon povratka u školu. [[Predmetnica:Mrežna zbirka]] [[Predmetnica:Ksenija Kesegi-Krstin]]

Trenutačna izmjena od 14:36, 10. lipnja 2020.

Cilj je nastavnog sadržaja razumjeti reklamu kao oblik komunikacije, identificirati načine na koje autori reklame djeluju na kupce i razvijati kritičko mišljenje. U uvodnom dijelu sata učenici su upoznati s definicijama reklame i oglašavanja, jer se htjelo ukazati na činjenicu da su reklame također proizvodi. Prikazujući fotografije proizvoda i videozapise, učenici su pozvani da preispitaju vlastite stavove prema konzumerizmu. Nadalje učenici su upoznati s pojmom prikrivenog oglašavanja. Prvi je zadatak bio odabrati omiljenu (ili neku drugu) reklamu i odgovoriti na unaprijed pripremljena pitanja. Drugi je zadatak zahtijevao korištenje mobilnih uređaja i snimanje reklame/video uratka u trajanju od jedne minute na jednu od ponuđenih tema ( zdravlje, društvene mreže, prehrambeni proizvodi). Kao nagradu učenici su dobili poklon bon, koji je moguće iskoristiti nakon povratka u školu.

Povijest datoteke

Kliknite na datum/vrijeme kako biste vidjeli datoteku kakva je tada bila.

Datum/VrijemeDimenzijeSuradnikKomentar
sadašnja19:25, 18. svibnja 2020. (360 KB)Ksenija Kesegi Krstin (Razgovor | doprinosi) (Cilj je nastavnog sadržaja razumjeti reklamu kao oblik komunikacije, identificirati načine na koje autori reklame djeluju na kupce i razvijati kritičko mišljenje. U uvodnom dijelu sata učenici su upoznati s definicijama reklame i oglašavanja, jer se)

Nijedna stranica ne povezuje na ovu sliku ili datoteku.

Osobni alati
izbornik za datoteke
Pomoć
for english speaking visitors