Školska knjižnica OŠ POREČ, POREČ
m |
|||
Redak 39: | Redak 39: | ||
| 40/20/xx sati tjedno2= 40 | | 40/20/xx sati tjedno2= 40 | ||
| životopis knjižničara2= Zaposlena u OŠ Poreč od 1986. godine. | | životopis knjižničara2= Zaposlena u OŠ Poreč od 1986. godine. | ||
− | | | + | | Izvješće o radu knjižničarki u školskoj 2008./2009. godini |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | Suvremena školska knjižnica je informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte kvalitetne škole koja radi po Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu. Zadaća suvremene školske knjižnice prema HNOS-u je potpora obrazovnim ciljevima i zadacima zacrtanim nastavnim planom i programom škole. Školska knjižnica, kao izvor informacija i znanja, ima važnu ulogu u ostvarenju odgojno-obrazovnih ciljeva i postignuća Nacionalnog okvirnog kurikuluma. Za ostvarenje tih ciljeva potrebna je suradnja s učenicima, učiteljima, administrativnim osobljem i roditeljima/skrbnicima. | |
− | + | Djelatnost knjižničarki obuhvaća neposrednu odgojno-obrazovnu, stručno-knjižničnu te kulturnu i javnu djelatnost. | |
− | + | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | I. Odgojno-obrazovni rad – neposredan rad s korisnicima | |
− | + | ||
+ | 1. U svakodnevnim kontaktima s učenicima : | ||
+ | |||
+ | Posuđivale smo knjige, savjetovale učenike pri izboru knjiga za čitanje, razgovarale smo o pročitanim knjigama, pomagale smo pri izradi referata, upoznavale smo učenike o novim naslovima u knjižnici. | ||
+ | Osmislile smo i vodile projekte: „Mala škola bontona“ i „Kako je biti drugačiji-učenje toleranciji 2“ u koje smo uključile učenike i učitelje. Vodile smo edukativne radionice: „Prijatelj mi je“, Poklonimo djeci dan bez TV-a“, „Govor tijela i pristojno ponašanje“, „Rješavanje sukoba“, „Kad pobjedi ljubav“„, Noć u školskoj knjižnici. Pripremile smo i realizirale natjecanja u poznavanju lektire i hrvatskog jezika za učenike četvrtih, osmih i sedmih razreda. Obilježile Pripremale smo učenike za parlaonicu o zdravoj prehrani. Redovito smo educirale grupno i pojedinačno učenike koje nisu bili na izbornoj nastavi. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | 2. Izvannastavne aktivnosti | ||
+ | |||
+ | Tijekom godine vodile smo skupine knjižničara i lutkara. Lutkarske predstave „Neposlušno mače i „Plesna haljina žutog maslačka“ odigrane su za učenike Škole i Dječjeg vrtića Radost iz Poreča. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | 3. Suradnja | ||
+ | |||
+ | Surađivale smo s učiteljima putem projekata, korelacija i integracija. Dogovarale smo se za natjecanja, nabavu lektire i druge knjižnične građe te zajednički planirali godišnji plan. Nastavile smo suradnju s kolegama iz naše i drugih županija RH, s Društvom invalida | ||
+ | Poreč, s Centrom za građanske inicijative, s Gradskom knjižnicom i čitaonicom iz Pule i Poreča, s Dječjim vrtićom Radost iz Poreča, s Agencijom za odgoj i obrazovanje iz Zagreba, s roditeljima, studentima hospitantima, s knjižarama i nakladničkim kućama, s Filozofskim fakultetom iz Sarajeva i kolegama iz sarajevskih škola. Naš rad pratila je Nezavisna istarska televizija i Glas Istre. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | II. Stručno knjižnična i informacijska djelatnost | ||
+ | |||
+ | 1. Tijekom godine uređivana je i održavana web stranica Županijskog vijeća i knjižnice. Organizirani su sastanci ŽSV knjižničara OŠ IŽ te davane informacije kolegama o seminarima za knjižničare. | ||
+ | |||
+ | 2. Redovito je nabavljana novo izašla literatura za učitelje i učenike. Popisi su redovito bili istaknuti u zbornici i knjižnici. Kupljeno je: 203 knjige, 14 AV i 7 naslova časopisa, a primljeno kao poklon 31 knjiga i 16 AV materijala. | ||
+ | |||
+ | 3. Učenici i učitelji su redovito posjećivali knjižnicu i čitaonicu te je zabilježeno da je bilo 7495 posjeta, a posuđeno je 9255 knjiga. U broj nisu uračunane posjete i čitanje u čitaonici. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | III. Kulturna i javna djelatnost | ||
+ | |||
+ | Obilježile smo Međunarodni dan školskih knjižnica pišući i čitajući radove o knjižnici, Mjesec knjige posjetom Sajmu knjiga u Zagrebu, Dan borbe protiv AIDS-a gledajući edukativne filmove, Dan invalida gostovanjem skupine „Zrno“, sjetile se Vukovara čitajući | ||
+ | pjesme Siniše Glavaševića te organizirale književne susrete s Jankom Crljenicom i Ivonom Orlić predstavljajući njihove knjige. |
Inačica od 12:39, 9. srpnja 2009.
--Vaha 16:47, 16. listopada 2008. (CEST){{Školske knjižnice Republike Hrvatske (knjižničarke)
| Fotografija_tvoje_skole=| Logotip_moje_školske_knjižnice=[[Slika: |left|250px|thumb|Umjesto ovog teksta opisati sliku]]
| Fotografija_moje_skolske_knjiznice= | Fotografija_skolske_knjiznicarke=[[Slika: |thumb|250px|right|Vesna Milanović]] | naziv škole= OŠ POreč | Ulica Republike Hrvatske 7=Karla Huguesa 7 | 59 000 Moje Selo Malo=52 440 Poreč | telefon=052 432355 | telefaks= 052 451 060 | nesto@negdje.hr=os-porec-001@skole.htnet.hr | http://www.nazivskole.hr www.nazivskole.hr= | Ime Prezime, prof.= Edi Zarli, prof | Broj nastavnika= 97| Broj učenika=1108 | Broj odjela= 55 | Radno vrijeme=7.30-18.30 sati | Smještaj= na katu, u središtu škole | Površina=170 m2 | Oprema= police, ormari, kataloški ormarić, 6 stolova | Broj čitateljskih mjesta= 35 | Broj računala u školskoj knjižnici= 3 | Broj računala s pristupom internetu= 3 | Veza s internetom= 3 | Program za knjižnično poslovanje= Metel | Knjižni fond=10555 | Periodika= 7-7 | AV-građa= 370 | Elektronička građa= s AV građom | Povijest školske knjižnice= Otvorena 1978. godine | http://www.nazivknjiznice.hr www.nazivknjiznice.hr= http://freewebs.com/knjiznica-porec | http://www.adresakataloga.hr www.adresakataloga.hr= | Ime Prezime= Vesna Milanović | titula=prof. | 40/20/xx sati tjedno= 40 | životopis knjižničara= Zaposlena u OŠ Poreč od 2000.godine. | Ime Prezime2= Vahida Halaba | titula2= mentorica knjižničarka | 40/20/xx sati tjedno2= 40 | životopis knjižničara2= Zaposlena u OŠ Poreč od 1986. godine. | Izvješće o radu knjižničarki u školskoj 2008./2009. godini
Suvremena školska knjižnica je informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte kvalitetne škole koja radi po Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu. Zadaća suvremene školske knjižnice prema HNOS-u je potpora obrazovnim ciljevima i zadacima zacrtanim nastavnim planom i programom škole. Školska knjižnica, kao izvor informacija i znanja, ima važnu ulogu u ostvarenju odgojno-obrazovnih ciljeva i postignuća Nacionalnog okvirnog kurikuluma. Za ostvarenje tih ciljeva potrebna je suradnja s učenicima, učiteljima, administrativnim osobljem i roditeljima/skrbnicima.
Djelatnost knjižničarki obuhvaća neposrednu odgojno-obrazovnu, stručno-knjižničnu te kulturnu i javnu djelatnost.
I. Odgojno-obrazovni rad – neposredan rad s korisnicima
1. U svakodnevnim kontaktima s učenicima :
Posuđivale smo knjige, savjetovale učenike pri izboru knjiga za čitanje, razgovarale smo o pročitanim knjigama, pomagale smo pri izradi referata, upoznavale smo učenike o novim naslovima u knjižnici.
Osmislile smo i vodile projekte: „Mala škola bontona“ i „Kako je biti drugačiji-učenje toleranciji 2“ u koje smo uključile učenike i učitelje. Vodile smo edukativne radionice: „Prijatelj mi je“, Poklonimo djeci dan bez TV-a“, „Govor tijela i pristojno ponašanje“, „Rješavanje sukoba“, „Kad pobjedi ljubav“„, Noć u školskoj knjižnici. Pripremile smo i realizirale natjecanja u poznavanju lektire i hrvatskog jezika za učenike četvrtih, osmih i sedmih razreda. Obilježile Pripremale smo učenike za parlaonicu o zdravoj prehrani. Redovito smo educirale grupno i pojedinačno učenike koje nisu bili na izbornoj nastavi.
2. Izvannastavne aktivnosti
Tijekom godine vodile smo skupine knjižničara i lutkara. Lutkarske predstave „Neposlušno mače i „Plesna haljina žutog maslačka“ odigrane su za učenike Škole i Dječjeg vrtića Radost iz Poreča.
3. Suradnja
Surađivale smo s učiteljima putem projekata, korelacija i integracija. Dogovarale smo se za natjecanja, nabavu lektire i druge knjižnične građe te zajednički planirali godišnji plan. Nastavile smo suradnju s kolegama iz naše i drugih županija RH, s Društvom invalida
Poreč, s Centrom za građanske inicijative, s Gradskom knjižnicom i čitaonicom iz Pule i Poreča, s Dječjim vrtićom Radost iz Poreča, s Agencijom za odgoj i obrazovanje iz Zagreba, s roditeljima, studentima hospitantima, s knjižarama i nakladničkim kućama, s Filozofskim fakultetom iz Sarajeva i kolegama iz sarajevskih škola. Naš rad pratila je Nezavisna istarska televizija i Glas Istre.
II. Stručno knjižnična i informacijska djelatnost
1. Tijekom godine uređivana je i održavana web stranica Županijskog vijeća i knjižnice. Organizirani su sastanci ŽSV knjižničara OŠ IŽ te davane informacije kolegama o seminarima za knjižničare.
2. Redovito je nabavljana novo izašla literatura za učitelje i učenike. Popisi su redovito bili istaknuti u zbornici i knjižnici. Kupljeno je: 203 knjige, 14 AV i 7 naslova časopisa, a primljeno kao poklon 31 knjiga i 16 AV materijala.
3. Učenici i učitelji su redovito posjećivali knjižnicu i čitaonicu te je zabilježeno da je bilo 7495 posjeta, a posuđeno je 9255 knjiga. U broj nisu uračunane posjete i čitanje u čitaonici.
III. Kulturna i javna djelatnost
Obilježile smo Međunarodni dan školskih knjižnica pišući i čitajući radove o knjižnici, Mjesec knjige posjetom Sajmu knjiga u Zagrebu, Dan borbe protiv AIDS-a gledajući edukativne filmove, Dan invalida gostovanjem skupine „Zrno“, sjetile se Vukovara čitajući
pjesme Siniše Glavaševića te organizirale književne susrete s Jankom Crljenicom i Ivonom Orlić predstavljajući njihove knjige.