Školska knjižnica OŠ ŽITNJAK, ZAGREB
[[Slika: |center|250px|thumb|Ovdje opiši sliku škole]] |
Osnovna škola Žitnjak Zagreb |
I. Petruševec 1 |
Telefon: |
01/240-84-97 |
Telefaks: |
E-pošta |
mailto: |
Mrežna adresa |
Ravnatelj/ica: |
Broj nastavnika:
|
Školska knjižnica
- Radno vrijeme:
- Smještaj:
- Površina:m2
- Oprema:
- Broj čitateljskih mjesta:
- Broj računala u školskoj knjižnici:
- Broj računala s pristupom internetu:
- Veza s internetom:
- Program za knjižnično poslovanje:
Knjižnični fond
- Knjižni fond:
- Periodika:
- AV-građa:
- Elektronička građa:
Povijest školske knjižnice
Prvi pisani trag u našoj knjižnici nalazi se u bilježnici u koju su školski nadzornici zapisivali dojmove nakon pregleda na kraju školske godine. 15 lipnja 1928. godine školski nadzornik M. Razumović piše:.. "školsku knjižnicu valja nastaviti i urediti tako da se sve knjige unesu u katalog i označe tekućim brojevima."
Danas je školska knjižnica jedno od najljepših i najposjećenijih mjesta u školi.
Smještena je u središnjem dijelu zgrade, ima 120 kvadrata i pristupačna svakom korisniku. Oprema je nova i funkcionalna. Pristup knjigama je slobodan pa korisnici mogu sami tražiti željenu knjigu. Ima veći izbor neknjižne grade, prima 20 časopisa za sve korisnike, a fond je preko 7412 jedinica knjižne grade, učiteljske i AV za učenike i učitelje.Škola godišnje izdvaja znatna sredstva za obnovu i povećanje ukupnog fonda. Cjelokupan fond je unesen u program Metel-Win za školske knjižnice. Korisnici posuđuju s pomoću iskaznice, a poslovanje knjižnice je suvremeno i praktično.
Mrežna adresa
http://web.vip.hr/collection.vip/oszitnjak/Knjiznica.html
Mrežni katalog
[]
[[Slika: |left|250px|thumb|Opiši fotografiju knjižnice]] |
Školska knjižničarka
[[Slika: |thumb|250px|right|Ovdje upiši ime i prezime knjižničarke]]
Dragutin Čavlović
prof. hrvatskog jezika i dipl.knjižničar
Radno vrijeme:40
Životopis:
Aktivnosti i događanja u školskoj knjižnici:
Knjižnica je mjesto gdje korisnici: - čitaju lektiru, dječji tisak i solidan izbor leksikona, enciklopedija i rječnika kao dodatni izvor znanja; - gledaju filmove iz školske videoteke; - upoznaju se sa poslovanjem školske knjižnice - UDK,
smještaj knjiga po uzrastima, kako se nabavljaju i čuvaju knjige;
- koriste računala i interenet kao izvor informacija; - susreću se sa gostima književnicima, glumcima, glazbenicima.