Udruga knjižničari.jpg
Knjižničari
Hrvatska mreža školskih knjižničara

Dječji časopisi (2. razred OŠ)

Izvor: UDK02
Skoči na: izbornici, traži

Sadržaj

DJEČJI ČASOPISI (2. razred osnovne škole)

ŠTO I KAKO

Svrha nastavne jedinice:

  • prepoznati i imenovati dječje časopise;
  • razlikovati dječji tisak od dnevnog tiska i časopisa;
  • prepoznati rubriku i odrediti poučava li nas ili zabavlja;
  • razlikovati časopise prema vremenu izlaženja;
  • čitati dječje časopise

Razred: 2. razred osnovne škole

Broj sati obrade: jedan

Ključni pojmovi : poučno-zabavni list, mjesečnik, naslovnica, rubrika

Nastavni zadaci:

  • obrazovni: upoznati dječje časopise, razlikovati ih od dnevnih novina i časopisa, prepoznati dijelove časopisa
  • odgojni: samostalno istraživanje i pronalaženje informacija, razvijati kulturu čitanja časopisa
  • funkcionalni: zapažanje, zaključivanje, povezivanje, usustavljivanje

Nastavni oblici rada: individualni, istraživački rad, frontalni rad

ARTIKULACIJA NASTAVNOG SATA:

Uvod / Motivacija:

Razgovor o časopisima (Na koje časopise su pretplaćeni? Koje časopise poznaju i čitaju? Što čitaju roditelji? Koliko često kupuju časopise i gdje?)

Obrada:

Kviz o časopisima.
Nakon kviza učenici uzimaju po jedan časopis. Kometiramo njihov izgled. Zadržavamo se na prvoj stranici - naslovnici. Nabrajamo što se sve nalazi na toj stranici i zašto je važna. Potom razgovaramo kako se brzo može pronaći određeni tekst u časopisu i dolazimo do sadržaja. Na kraju, uočavamo "stalna mjesta" - rubrike - u časopisu.

Učenici samostalno rješavaju listić. Rezultate provjeravamo zajedno.

Provjera i ponavljanje:

Nekoliko učenika samostalno opisuje naslovnicu, traži sadržaj i imenuje rubrike.

Preuzimanje datoteke u formatu .doc

Preuzimanje datoteke u formatu .ppt

Osobni alati
izbornik za datoteke
Pomoć
for english speaking visitors