![]() |
Datoteka:A sad reklame !.pdf
Cilj je nastavnog sadržaja razumjeti reklamu kao oblik komunikacije, identificirati načine na koje autori reklame djeluju na kupce i razvijati kritičko mišljenje. U uvodnom dijelu sata učenici su upoznati s definicijama reklame i oglašavanja, jer se htjelo ukazati na činjenicu da su reklame također proizvodi. Prikazujući fotografije proizvoda i videozapise, učenici su pozvani da preispitaju vlastite stavove prema konzumerizmu. Nadalje učenici su upoznati s pojmom prikrivenog oglašavanja. Prvi je zadatak bio odabrati omiljenu (ili neku drugu) reklamu i odgovoriti na unaprijed pripremljena pitanja. Drugi je zadatak zahtijevao korištenje mobilnih uređaja i snimanje reklame/video uratka u trajanju od jedne minute na jednu od ponuđenih tema ( zdravlje, društvene mreže, prehrambeni proizvodi). Kao nagradu učenici su dobili poklon bon, koji je moguće iskoristiti nakon povratka u školu.
Povijest datoteke
Kliknite na datum/vrijeme kako biste vidjeli datoteku kakva je tada bila.
Datum/Vrijeme | Dimenzije | Suradnik | Komentar | |
---|---|---|---|---|
sadašnja | 19:25, 18. svibnja 2020. | (360 KB) | Ksenija Kesegi Krstin (Razgovor | doprinosi) | (Cilj je nastavnog sadržaja razumjeti reklamu kao oblik komunikacije, identificirati načine na koje autori reklame djeluju na kupce i razvijati kritičko mišljenje. U uvodnom dijelu sata učenici su upoznati s definicijama reklame i oglašavanja, jer se) |
- Uredi koristeći se vanjskom aplikacijom (Vidi setup upute za više informacija)
Upotreba datoteke
Nijedna stranica ne povezuje na ovu sliku ili datoteku.